اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳
آخرین وضعیت ثبت‌نام و واریز وام‌های دانشجویی / مشکلی در پرداخت وام‌ها نداریم

آخرین وضعیت ثبت‌نام و واریز وام‌های دانشجویی / مشکلی در پرداخت وام‌ها نداریم

  • فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم گفت: در حال حاضر ۴ نوع وام شهریه، تحصیلی، ضروری و وام مسکن متاهلی از طریق صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می‌شود که مبلغ وام شهریه به حساب دانشگاه‌ها واریز می‌شود.

وی افزود:ثبت نام دو وام شهریه و وام تحصیلی که از اواخر سال گذشته آغاز شده، تا پایان فروردین ادامه دارد که وام شهریه پس از تایید به حساب دانشگاه‌ها و وام تحصیلی به حساب دانشجویان واریزی می‌شود.

گنجی گفت: تا پایان سال گذشته حدود ۵ هزار نفر از دانشجویانی که برای دریافت وام ثبت نام کردند و پرونده آن‌ها از سوی دانشگاه‌ها تایید شده بود وام‌ به حساب آن‌ها واریز شد.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که دانشگاه‌ها با آغاز فعالیت ها، پرونده‌های دانشجویان ثبت نام شده را تکمیل کنند که بتوانیم وام‌های درخواستی را به حساب دانشجویان واریز کنیم. مشکل خاصی از نظر واریز وام‌ها نداریم، فقط دانشجویان با توجه به اینکه تا پایان فروردین مهلت ثبت نام دارند باید تا اواخر فروردین پرونده‌ها را تکمیل کنند که بتوانیم وام‌ها را به خصوص وام شهریه را پرداخت کنیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در خصوص تغییر مبلغ وام‌ها گفت: هنوز تغییری در مبلغ وام‌ها نداریم، اما برای سال آینده خبر‌های خوبی برای افزایش مبلغ وام‌ها برای دانشجویان داریم.

وی افزود: تا پایان فروردین باید حداقل ۱۲۰ هزار دانشجو برای دریافت وام درخواست خود را ثبت کنند.با توجه به اینکه سایت صندوق رفاه دانشجویان در حال به روز رسانی زمان ثبت نام دو وام ضروری و وام مسکن متاهلی اعلام خواهد شد.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *