اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
۵۵۸ نفر در بیله‌سوار برای حضور در دانشگاه رقابت می‌کنند

۵۵۸ نفر در بیله‌سوار برای حضور در دانشگاه رقابت می‌کنند

  • دی ۲۸, ۱۴۰۱

صاحبعلی اصغری در گفت‌وگوها با اشاره به اینکه بیشترین شرکت کننده در گروه علوم تجربی حضور دارند، اظهار کرد: نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه ۲۹ دی و جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و برای اولین بار چند تغییر ویژه در کنکور رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: برای کنکور امسال ۲۵۱ نفر در رشته علوم تجربی، ۲۳۹ نفر در رشته علوم انسانی، ۲۱ نفر در رشته هنر، ۲۲ نفر در رشته علوم ریاضی و۲۵ نفر در رشته زبان خارجه از بیله‌سوار شرکت خواهند کرد.

فرماندار بیله سوار با بیان اینکه تمامی حوزه‌های کنکور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آماده سازی شده است، افزود: با ادارات خدمات رسان اعم از برق، گاز و شبکه بهداشت و درمان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا کنکور دی ماه دربهترین شرایط برگزار شده و رقابت کنندگان با خاطری آسوده در این ماراتن علمی حضور یابند.

اصغری تفکیک جنسیتی شرکت کنندگان در کنکور امسال را نیز یادآور شد و تصریح کرد: در کنکور امسال که برای اولین بار در دی ماه برگزار می‌شود تعداد داوطلبان دختر ۳۲۰ نفر و پسر نیز ۲۳۸ نفر است.

وی گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و از آنجایی که همواره روز اول به گروه علوم ریاضی و فنی اختصاص داشت اما برای نخستین بار در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ روز اول فرآیند برگزاری کنکور به گروه علوم تجربی اختصاص یافته است.

منبع:خبرگزاری مهر

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *