اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳

واکسیناسیون مدرسان دانشگاه علمی کاربردی در دستور کار قرار گرفت

  • مرداد ۱۲, ۱۴۰۰

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از واحدهای استانی این دانشگاه خواست پیگیری‌ لازم جهت واکسیناسیون کادر آموزشی، مدرسان و دانشجویان را با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها انجام دهند.

 به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، هیأت رئیسه و رؤسای واحدهای استانی این دانشگاه، نشست شورای هماهنگی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه مختار جلالی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی و مدیران این حوزه، گزارشی از فرآیند نهایی سازی و تصویب دوره‌های آموزشی مراکز علمی کاربردی براساس حوزه‌های مهارتی و معیارها و شاخص‌های تخصصی و همچنین تدوین و اجرای دوره‌های کوتاه مدت آموزشی را ارائه کرد.

سپس رؤسای واحدهای استانی نظرات، پیشنهادات، مسائل و مشکلات مربوطه را در این خصوص مطرح و گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های تبلیغی جهت پذیرش و جذب دانشجو در سال جاری را ارائه کردند.

همچنین واحدهای استانی گزارشی از اقدامات مربوط به واکسیناسیون اعضای دانشگاه در استان و اقدامات ترویجی و تبلیغی برای جذب حداکثری دانشجو در سال جاری را نیز ارائه کردند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در این جلسه اعلام کرد: واحدهای استانی این دانشگاه باید اقدامات و پیگیری‌های لازم جهت واکسیناسیون کلیه کادر آموزشی، مدرسان و دانشجویان را با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها با جدیت پیگیری کنند تا شرایط شروع سال جدید تحصیلی به صورت مناسب و ایمن فراهم شود.

وی خواستار استفاده از همه ظرفیت مراکز آموزش علمی کاربردی، نهادها، سازمان‌های مرتبط و شبکه‌های صداوسیمای استانی جهت اطلاع رسانی مناسب و تبلیغات مؤثر برای جذب حداکثری این دانشگاه شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *