اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
دانشگاه

دکتر اقراریان در مراسم معارفه معاون فرهنگی دانشجویی واحد اسلامشهر: تاکید بر گفتگو در فضای همدلی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و بهره گیری از حوزه مدیریت دانش در امر تحول

  • اسفند ۱۰, ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی واحد تهران مرکزی به نقل از روابط عمومی واحد اسلامشهر، دکتر مهدی اقراریان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در مراسم معارفه دکتر اسداله بیات معاون دانشجویی و فرهنگی واحد اسلامشهر در سخنانی ضمن تبریک ایام ماه رجب و بویژه خجسته میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع)، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تحول و نوآوری فرهنگی را از تاکیدات ایشان دانسته و بر حرکت دانشگاه و بویژه حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی در این مسیر برای ایرانِ پیشِ رو تاکید کرد.

وی از رویکرد معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پیگیری دغدغه های فرهنگی و ایجاد فضای تحولی سخنانی ایراد کرد .

اقراریان خارنشان کرد: معاونت فرهنگی دانشجویی با بهره گیری از سرچشمه های ناب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، به عنوان معاونت رُکنی دانشگاه پیگیری کننده دغدغه های فرهنگی و حرکت در مسیر خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی اسلامی است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در ادامه با اشاره به نقش اساسی دانشگاه در الگوسازی و توسعه و پیشرفت جامعه، گفت: دانشگاه از سه طریق : طراحی و تولید الگو برای مدیریت جامعه، ارائه پیشنهادهای علمی و عملیاتی در اصلاح ساختارهای کشور و تربیت نیروی انسانی متخصص، متدین و کارآمد برای حرکتِ موفق در مسیر پیشِ رویِ انقلاب نقش دارد. 

وی حرکت موفق در این مسیر را نیازمند تحول و نوآوری فرهنگی دانست و خطاب به حاضرین بر بهره گیری از ظرفیت دانشگاهیان و بویژه اساتید در این زمینه تاکید مضاعف کرد.

اقراریان همچنین بر توجه بیش از پیش به اهمیت گفتگو در فضای همدلی و مشارکت، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، و همچنین بهره گیری از حوزه مدیریت دانش در امر تحول تاکید کرد و این تغییر و تحولات را کمک به پویایی دانشگاه و جامعه دانست.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از خدمات دکتر امینی و تبریک به دکتر اسدالله بیات به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی واحد اسلامشهر ، خواستار توجه بیش از پیش به رویکرد مسئله محوری دانشگاه و ایجاد تحول و نوآوری فرهنگی در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شد.

دکتر اسدالله  بیات دارای مدرک دکتری برنامه ریزی شهری از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که پیش از این مدیر کل امور فرهنگی واحد تهران مرکزی بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *