اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳
نشست گسترش همکاری مرکز لرستان‌شناسی دانشگاه لرستان و اداره کل ارشاد استان

نشست گسترش همکاری مرکز لرستان‌شناسی دانشگاه لرستان و اداره کل ارشاد استان

  • دی ۱۳, ۱۴۰۱

در نشست مشترک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و رئیس مرکز لرستان‌شناسی دانشگاه لرستان، بر گسترش همکاری‌های دوجانبه، تأکید و تعداد ۶۰۰ جلد کتاب لرستان‌شناسی و لرستان‌پژوهی، به مرکز لرستان‌شناسی دانشگاه لرستان، اهداء شد.

طبق گزارشات رسیده از  لرستان ،در این نشست مشترک منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و دکتر علی نوری، رئیس مرکز لرستان‌شناسی دانشگاه لرستان، علاوه بر تأکید بر گسترش همکاری‌های دوجانبه، تعداد ۶۰۰ جلد کتاب لرستان‌شناسی و لرستان‌پژوهی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به مرکز لرستان‌شناسی دانشگاه لرستان، اهداء شد.
دکتر علی نوری، رئیس مرکز لرستان‌شناسی دانشگاه لرستان، در این نشست، بر گسترش همکاری‌های دوجانبه همچون برگزاری مشترک نشست‌ها و همایش‌های فاخر علمی، پژوهشی، فرهنگی استانی و ملی، تأکید کرد.
دکتر نوری تصریح کرد دانشگاه لرستان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلفی است که با تفاهم‌نامه مشترک، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و دانشگاه لرستان می‌توانند به صورت نظام‌مند با همگرایی در مسیر کمک به پیشرفت استان لرستان، همیاری داشته باشند.

منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز در این نشست بر گسترش همکار های دوجانبه تأکید کرد.

احمدی وجود مرکز لرستان شناسی دانشگاه لرستان را یک ظرفیت مهم علمی و نخبگانی دانست.
احمدی، به این نکته اشاره کرد که مرکز لرستان شناسی دانشگاه لرستان با ظرفیت علمی که دارد می‌تواند در بازشناسی آیین‌های کهن و فرهنگ اصیل لرستان، اثرگذار باشد.
در این نشست که اعظم روانشاد، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز حضور داشت درباره موضوعات مرتبط با همکاری‌های دوجانبه از جمله تمهیدات و مقدمات برگزاری همایش ملی و علمی، فرهنگی زاگرس‌نشینان، بحث و گفت‌وگو شد.

منبع:خبرآنلاین

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *