اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

۴ جلسه از ۱۶ جلسه درس معارف مجازی برگزار می شود

  • خرداد ۲۹, ۱۴۰۱

معاون آموزشی نهاد نمایندگی رهبری گفت: در بخشنامه‌ای به دانشگاه ها ابلاغ کرده ایم که اساتید دروس معارف می‌توانند از ۱۶ جلسه ۴ جلسه را مجازی برگزار کنند.

 به نقل از نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام نیکزاد عیسی‌زاده در خصوص مجازی و یا حضوری بودن کلاس‌های دروس معارف با حضوری شدن آموزش دانشگاه‌ها گفت: با توجه به بهبود وضعیت و فراهم شدن شرایط برای برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری، طبیعتاً دروس معارف نیز از این ظرفیت برخوردار خواهد بود و کلاس‌های دروس معارف بنا بر شرایط بصورت حضوری برگزار خواهد شد. به دانشگاه‌ها اعلام کرده‌ایم هرگونه تعامل و برخوردی که با دروس دیگر صورت می‌گیرد، دروس معارف نیز تابع آن خواهد بود.

وی درباره برنامه معاونت آموزشی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها درباره برگزاری کلاس‌های دروس معارف بصورت مجازی افزود: درباره اینکه در صورت حضوری شدن آموزش آیا کلاس‌های دروس معارف مجازی خواهد بود یا حضوری؛ در بخشنامه‌ای که به دانشگاه‌ها ابلاغ کرده‌ایم، عنوان شده است در صورتی که آموزش دانشگاه‌ها حضوری شود، اساتید دروس معارف می‌توانند از ۱۶ جلسه دروس معارف ۴ جلسه را به صورت غیر حضوری برگزار کنند و ۱۲ جلسه باید حضوری برگزار شود.

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم‌رهبری در دانشگاه‌ها درباره فرایند برگزاری امتحانات دروس معارف و اینکه به صورت حضوری است یا مجازی خاطرنشان کرد: نحوه برگزاری امتحانات دروس معارف نیز؛ تابع قوانین دانشگاه و وزارت علوم خواهد بود. البته با توجه به بهبود شرایط، برنامه‌ریزی در دانشگاه‌ها باید به گونه‌ای باشد که امتحانات پایان ترم هم به صورت حضوری برگزار شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *