اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

امکان شرکت فارغ‌التحصیل ۹۸ در جشنواره دانشجوی نمونه فراهم شد

  • آذر ۲۹, ۱۴۰۰

با توجه به تلفیق دو جشنواره دانشجوی نمونه سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ امکان شرکت فارغ‌التحصیل سال ۹۸ در جشنواره دانشجویان نمونه فراهم شد.

فرصت ثبت نام دانشجویان واجد شرایط در بیست و نهمین و سی‌امین جشنواره دانشجوی نمونه ۳۰ آذرماه به پایان می رسد و دانشجویان متقاضی می‌توانند همانند سال‌های گذشته نسبت به شرکت و ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

به دلیل تلفیق بیست‌ و نهمین دوره جشنواره (سال ۱۳۹۹) و سی‌امین دوره جشنواره (۱۴۰۰) دانشجوی نمونه علاوه بر آیین نامه دانشجوی نمونه موارد دیگری نیز به آیین نامه اضافه شد.

موارد اضافه شده به آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه:

– بند ۲-۴ آیین نامه مصوب سال ۱۳۹۸: عدم احتساب یک نیمسال در سنوات تحصیلی دانشجو در صورت حذف ترم به دلیل ابتلا به بیماری کرونا.

– بند ۱۰-۲ آیین نامه مصوب سال ۱۳۹۸: دانشجویانی که پس از فراخوان جشنواره دانشجوی نمونه سال ۹۸ دانش آموخته شده اند، با رعایت بند ۲-۴ آیین نامه، می‌توانند در جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۰ شرکت کنند.

– بند ۲-۱۱ آیین نامه مصوب سال ۱۳۹۸: شرط سنی در جشنواره دانشجوی نمونه حداکثر ۴۱ سال است.

– سه امتیاز به صورت افزوده به دانشجویانی تعلق می گیرد که در زمینه کرونا فعالیت داوطلبانه داشته اند.

این موارد استثنائاً در جشنواره سال ۱۴۰۰ لحاظ شده و در جشنواره سال های آتی اعمال نخواهد شد.

دانشجویان بعد از مطالعه آئین نامه جشنواره دانشجوی نمونه و ثبت نام و ثبت مدارک در سامانه جشنواره، باید مدارک خود را به مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مربوط به خود تحویل دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *