اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳
دانشگاه علوم اسلامی رضوی \غیردولتی نیوز

ثبت نام آزمون اختصاصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی تا ۲۵ خرداد ادامه دارد

  • اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰

ثبت نام آزمون اختصاصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی تا ۲۵ خرداد ادامه دارد

دانشگاه علوم اسلامی رضوی فراخوان پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و با آزمون اختصاصی را منتشر کرد.

دانشگاه علوم اسلامی رضوی فراخوان پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را منتشر کرد. پذیرش دانشجو در این دانشگاه با آزمون اختصاصی صورت می‌گیرد.

این دانشگاه در مقطع کارشناسی در رشته‌های علوم قرآنی و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق، اقتصاد، زبان و ادبیات عربی، زبان و ادبیات فارسی و تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دانشجو می‌پذیرد.

رشته‌های کارشناسی ارشد این دانشگاه شامل علوم قرآنی و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، زبان و ادبیات عربی، زبان و ادبیات فارسی، حقوق بین الملل، حقوق خصوصی، علوم جزایی و جرم شناسی، تاریخ و تمدن ملل اسلامی، دانش اجتماعی مسلمین، علوم اقتصادی و بانکداری اسلامی، فقه و حقوق وقف، عرفان و حکمت اسلامی می‌شود.

رشته‌های علوم قرآنی و حدیث، فقه جزایی، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق بین الملل، حقوق (گرایش خصوصی) و حقوق کیفری و جرم شناسی در مقطع دکتری این دانشگاه فعال است.

ثبت نام آزمون اختصاصی و تحصیل در دانشگاه علوم اسلامی رضوی تا ۲۵ خرداد ادامه دارد و آزمون اختصاصی این دانشگاه در ۲۵ تیر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند از طریق آدرس https://razaviac.razavi.ir اقدام کنند. محل تحصیل دانشجویان در حرم مطهر رضوی است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *