اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳
معاون دانشجوی و فرهنگی دانشگاه علو پزشکی دکتر رسولی

بازدید دکتر رسولی از بیمارستان امیرالمومنین(ع)

  • اسفند ۱۹, ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمدحسین رسولی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به‌ منظور دیدار با مسئولین بیمارستان و تجلیل از زحمات کادر درمانی و مدافعین سلامت و بررسی موانع و مشکلات فرهنگی و دانشجویی روز دوشنبه مورخ ۱۱/۱۲/۹۹ به همراه رحیم طیاریه مدیرکل فرهنگی و هیئت همراه از بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) بازدید کردند.
 در ابتدای برنامه در جلسه نشست با ریاست و معاونین و مسئولین بیمارستان دکتر رهبر ریاست بیمارستان ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور مسئولین دانشگاه گزارش مبسوطی از فعالیت‌های آموزشی درمانی و برنامه فرهنگی بیمارستان را ارائه کرد.
سپس دکتر رسولی ضمن تشکر از ریاست و مسئولین بیمارستان و پرسنل خدوم پزشکان این بیمارستان در ارائه خدمات درمانی به بیماران به‌ویژه بیماران کرونایی از زحمات خالصانه و ایثار پزشکان و کادر درمانی تقدیر نمود.
 وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های حوزه فرهنگی اجتماعی در سطح دانشگاه و ستاد دانشگاهی بر لزوم ارائه این خدمات به اساتید کارکنان و دانشجویان شاغل در این بیمارستان متذکر شده از تشکیل جلسات کمیته‌های فرهنگی، کمیته آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری و تعیین کارشناس فرهنگی و رابط فرهنگی در جهت پویایی فرهنگی در این مرکز درمانی تأکید کرد.
در پایان دکتر رسولی ضمن بازدید از بخش‌های بستری بیماران، مسجد، پاویون و محل استراحت دانشجویان از زحمات تلاش‌های پرسنل زحمتکش بیمارستان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *