فروردین ۳۰, ۱۴۰۳
قرارداد مشترک همکاری بین دانشگاه ها

مبادله قرارداد همکاری مشترک دانشگاه لرستان و دانشگاه صنعتی شریف تهران

  • دی ۸, ۱۴۰۱

در راستای گسترش همکاری‌ها، ارتباطات و تعاملات بین‌دانشگاهی داخل کشور، قرارداد همکاری مشترک دانشگاه لرستان و دانشگاه صنعتی شریف با موضوع ارائه خدمات مرتبط با محاسبات و پردازش سریع (آزمایشگاه محاسبات سنگین)، به امضای دکتر حسین اسدی، رئیس مرکز پردازش سریع دانشگاه صنعتی شریف، به نمایندگی از دکتر حسن حدادپور، معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه و دکتر علی فرمانی، رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، به نمایندگی از دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، رسید.

برمعیار این قرارداد، دو طرف توافق کردند خدمات آزمایشگاهی (محاسبات و پردازش سنگین) از سوی دانشگاه صنعتی شریف تا حداکثر ارزش اعتباری ۱۲۰ میلیون تومان، به پژوهشگران و محققان دانشگاه لرستان، به‌ٌصورت رایگان، ارائه شود.

همچنین، دو طرف موافقت کردند در بخش پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی، به یکدیگر، خدمات مشترک ارائه دهند و از طرح‌ها، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های پژوهشی و تحقیقاتی مربوط به محاسبات و پردازش سنگین، حمایت بیشتری شود.

گفتنی اینکه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، در رتبه‌بندی سال ۱۴۰۰ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در فهرست ۱۰ آزمایشگاه مرکزی برتر دانشگاه‌های کشور قرار گرفت.

منبع:خبرآنلاین

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *