اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در حوزه آموزش‌های راهبردی تحول‌ساز شدند

  • مهر ۳۰, ۱۴۰۱

یکی از محور‌های کار معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری حمایت از نوآوران جوان، استارتاپ‌ها و مدیران است. شرکت تجارت راه طلایی تینو نیز تلاش کرده با ایجاد یک پلاتفرم آنلاین و یک شبکه آموزرشی، مانند سایر شرکت‌های دانش‌بنیان و دیگر بازیگران این زیست‌بوم، گامی موثر بردارد.

این مجموعه دانش‌بنیان با ایجاد یک ساختار آموزشی و شبکه‌ای از مدرسین و نخبگان، پلتفرم ویدان را پایه‌گذاری کرده است. یکی از ماموریت‌های که این مجموعه برای خود تعریف کرده، توسعه مهارت‌های کاربردی و تخصصی به تمام کارمندان شرکت‌ها در همه نقاط کشور به صورت هم‌زمان و در جهت رفع چالش‌های شرکتی است. این امر با استفاده از روش‌های نوین و همچنین پلتفرم‌های موبایلی و سایر اپلیکیشن‌ها صورت می‌گیرد.

محمد مهدی ربانی رئیس هیئت مدیره شرکت تجارت راه طلایی تینو با اشاره به اینکه فروش، بازاریابی، مدیریت و تحلیل محتوا و مدیریت و رهبری، از جمله دوره‌هایی است که برای آموزش آن برنامه‌ریزی‌های مستمری انجام می‌دهیم، گفت: در حال حاضر، بازار محتوا، یکی از فراگیرترین‌های بازار‌های روبه‌رشد در دنیا است و شرکت‌های دانش‌بنیان مختلفی نیز در کشور بر روی این حوزه متمرکز شده‌اند.

کوچینگ، مدیریت و رهبری، دیگر مسیر کاری این شرکت است. برخی ممکن است از خود بپرسند که چگونه می‌توان به یک مربی حرفه‌ای برای خود و دیگران در مسیر تبدیل استارتاپ به یک شرکت پویا و بالنده تبدیل شد. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تلاش دارد تا با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، مسیر تزریق آموزش‌های نوآورانه از این دست را به جامعه هموارتر سازد.

دیجیتال مارکتینگ، کارآفرینی، هوش مالی، کسب و کار‌های آنلاین، موفقیت و بهبودی فردی از دیگر حوزه‌های است که شرکت دانش‌بنیان تجارت راه طلایی تینو بر آن متمرکز است.

در حال حاضر بیش از ۳۷۰ شرکت دانش‌بنیان تنها در حوزه تجاری‌سازی فعالیت دارند، چندین شرکت خلاق و دانش‌بنیان دیگر نیز در بخش‌های آموزش و منتورینگ به فعالیت مشغول هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *