فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

فاصله ارائه خدمات رفاهی به دانشگاه های دورافتاده کاهش می یابد

  • مرداد ۶, ۱۴۰۱

مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم گفت: در تلاشیم تا فاصله ارائه خدمات رفاهی در دانشگاه‌های دور افتاده نسبت به دانشگاه‌های برخوردار را روز به روز کمتر کنیم.

 به نقل از سازمان امور دانشجویان، ابوالفضل دانشور مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان کشور از امکانات دانشجویی و رفاهی دانشگاه ارومیه بازدید نمود.

مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم در حاشیه‌ی این بازدید و در دیدار با رئیس دانشگاه ارومیه گفت: در حوزه امکانات دانشجویی و رفاهی، اقدامات خوبی در دانشگاه ارومیه صورت گرفته و کاملاً مشخص است که رویکرد و روند رو به رشدی در این دانشگاه به مسائل رفاهی دانشجویان وجود دارد.

دانشور افزود: یکی دیگر از نکات مثبتی که در دوره جدید مدیریت دانشگاه ارومیه بسیار ملموس است، استفاده از نیروی‌های جوان در سطح معاونت‌ها و مدیران میانی دانشگاهی است که این اقدام علاوه بر اینکه زمینه خدمات رسانی بهتر به دانشجویان دانشگاه را فراهم می‌کند؛ منجر به تربیت نیروی کارآمد برای آینده مدیریتی دانشگاه می‌شود.

مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه برنامه‌های منسجمی برای بازگشایی دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است، تاکید کرد در این راستا نشست‌های هماهنگی برای معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد تا ترم تحصیلی آینده با ارائه مطلوب خدمات به دانشجویان شروع شود.

ابوالفضل دانشور از رویکرد جدی سازمان امور دانشجویان به دانشگاه‌های دور افتاده از مرکز اشاره کرده و گفت: در تلاشیم تا فاصله ارائه خدمات رفاهی در این دانشگاه‌ها نسبت به دانشگاه‌های برخوردار را روز به روز کمتر کنیم.

دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات دانشگاه در طول مدیریت جدید در حوزه امور دانشجویی و رفاهی، گفت: در این چند ماه اخیر اقدامات گسترده‌ای در حوزه‌های زیرساختی امور دانشجویی انجام داده‌ایم که همچنان این اقدامات نیز ادامه دارند و تمام تلاش بر این است که ان شالله در مهرماه امسال امکانات رفاهی بهتری نسبت به سال‌های گذشته در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *