اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

نهمین دوره آزمون سنجش مهارت‌های زبان فارسی ۳۱ تیرماه برگزار می‌شود

  • تیر ۲۸, ۱۴۰۱

 نهمین دوره آزمون سامفا (سامفای دانشگاهی- سنجش استاندارد مهارت­‌های زبان فارسی) روز جمعه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ در شهرهای داخل کشور شامل اصفهان، تهران، سنندج (فقط صبح) و در کشور عراق (شهرهای نجف اشرف، بغداد، سلیمانه) و بیروت (لبنان) (صبح و بعدازظهر) برگزار می‌شود.

کارت های‌ شرکت در آزمون‌ متقاضیان آزمون سنجش استاندارد مهارت­ های زبان فارسی (سامفا) به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه تا روز پنجشنبه  ۳۰ تیرماه  برای مشاهده و پرینت روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.

 

براساس این اطلاعیه کارت های‌ شرکت در آزمون برای‌ متقاضیان‌ این آزمون‌ براساس‌ مندرجات‌ بند «الف» این‌ اطلاعیه‌ روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و متقاضیان پس از چاپ کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی باید”مطابق بند «ب» این اطلاعیه” اقدام کنند.

 

این آزمون در حوزه­‌های داخل کشور به صورت الکترونیکی و در حوزه های خارج از کشور به روش قبلی (مبتنی بر کاغذ) برگزار می شود.

 

متقاضیان شرکت‌ در آزمون، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (۱۲ رقمی) و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره گذرنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.  

 

چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات ثبت‌نامی خود با مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده می­نمایند می­بایست با توجه به توضیحات ذیل کارت برای بررسی و رفع مغایرت در روز پنجشنبه ۳۰ تیرماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و همچنین درصورت وجود مغایرت در عکس روی کارت با همراه داشتن دو قطعه عکس به مسوول برگزاری این آزمون (با توجه به جدول ذیل) مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

 

همچنین طبق این اطلاعیه متقاضیانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام خود را فراموش کرده اند، می‌توانند برای دریافت شماره پرونده با شماره تلفن ۳۶۱۸۲۳۶۷ با پیش شماره ۰۲۶ تماس بگیرند.

 

داوطلبان حوزه های داخل کشور در صورتی که مشکلی در چاپ کارت خود مشاهده کردند برای پیگیری لازم است همین شماره تلفن اعلام شده تماس گرفته و متقاضیان شرکت در آزمون مذکور در حوزه عراق و لبنان  می‌بایست به منظور رفع نقص احتمالی کارت شرکت درآزمون خود در تاریخ تعیین شده به آدرس محل برگزاری که بر روی کارت آزمون درج شده است، مراجعه کنند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *