فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

خدمات و محصولات دانش بنیان در صنعت هوانوردی و فرودگاهی توسعه می‌یابد

  • تیر ۱۲, ۱۴۰۱

شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در حوزه صنعت فرودگاهی و هوانوردی شناسایی می‌شوند تا زیست‌بوم فناوری و نوآوری در این صنعت استقرار می‌یابد.

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از کلیه شرکت‌های دانش بنیان و خلاق، پژوهشکده ها، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری فعال و توانمند در حوزه تولید و عرضه محصولات فرودگاهی و هوانوردی دعوت به همکاری می‌کند.

شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در حوزه صنعت فرودگاهی و هوانوردی و استقرار زیست‌بوم پژوهش و فناوری صنعت فرودگاهی و هوانوردی از اهداف سال ۱۴۰۱ این شرکت است. این اقدام در راستای کمک به گسترش خدمات، تولیدات و محصولات دانش بنیان و فناورانه در صنعت هوانوردی و فرودگاهی و با حمایت از ایده‌های نوآورانه و خلاق صورت گرفته است.

ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق و ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته با حمایت از برگزاری این رویداد زمینه را برای نقش آفرینی نوآوری شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در صنعت فرودگاهی و هوانوردی کشور فراهم می‌کند.

دستیابی به محصولات به‌روز و فناورانه‌محور

معاونت برنامه‌ریزی شرکت فرودگاه‌ها به عنوان متولی حوزه پژوهش در این مجموعه، به منظور دستیابی صنعت فرودگاهی و هوانوردی به خدمات و محصولات به‌روز و فناورانه‌محور، فعالیت‌های خود را در سال جاری بر همکاری بیشتر با معاونت علمی ریاست جمهوری در حوزه شناسایی و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، پژوهشکده‌ها، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری فعال در این حوزه متمرکز می‌کند.

فعالان در این حوزه می‌توانند ایده، طرح و یا پروژه‌های فناورانه خود را در زمینه صنایع فرودگاهی و هوانوردی به همراه فرم اطلاعات کامل شرکت خود را به دبیرخانه شورای راهبردی پژوهش و فناوری معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی یا به صندوق الکترونیکی این رویداد ارسال تماس حاصل کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *