فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

جزئیات طرح منش استادی وزارت علوم برای اعضای هیات علمی نو استخدام

  • خرداد ۲۴, ۱۴۰۱

رئیس مرکز جذب وزارت علوم از نهایی شدن طرح منش استادی خبرداد و گفت: هدف اصلی این طرح آمادگی هر چه بیشتر اساتید نو استخدام برای حضور در کلاس‌های درس و مواجهه هر چه بهتر با دانشجویان است.

محمد خلج امیرحسینی  در خصوص طرح منش استادی گفت: طرح منش استادی به مراحل نهایی خود رسیده و مجری اصلی آن معاونت فرهنگی وزارت علوم است.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم افزود: قرار شده طرح مذکور در دو مرحله انجام شود. مرحله اول بصورت کشوری در مشهد مقدس و به مدت حدود سه هفته و مرحله دوم بصورت مستمر در استان‌هایی که اساتید در آنها مشغول به تدریس اند، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قرار است نکات اساسی که دانستن آنها برای یک عضو هیئت علمی نو استخدام مفید و راهگشا است ارائه شود و به سوالات و ابهامات آنها نیز پاسخ داده شود.

رئیس مرکز جذب هدف اصلی این طرح را آمادگی هر چه بیشتر اساتید نو استخدام برای حضور در کلاس‌های درس و مواجهه هر چه بهتر و شایسته‌تر با دانشجویان عنوان کرد.

وزیر علوم پیش از این اعلام کرده بود: تدریس در دانشگاه علاوه بر دانش و تخصص، نیازمند مهارت‌های معلمی و تدریس و هنر برقراری ارتباط با دانشجویان نیز است.

وی گفته بود: قرار شده طرح برگزاری منش استادی با همکاری معاونت آموزشی، معاونت فرهنگی و مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی تدوین شده و برای اعضای هیئت علمی که به تازگی جذب شده‌اند، اجرا شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *