فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید و سابق جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

  • خرداد ۲۱, ۱۴۰۱

 مراسم تکریم حمیدرضا طیبی، رئیس سابق جهاد دانشگاهی و معارفه روح الله دهقانی فیروزآبادی، رئیس جدید این نهاد برگزار می‌شود.

مراسم تکریم حمیدرضا طیبی، رئیس سابق جهاد دانشگاهی و معارفه روح الله دهقانی فیروزآبادی رئیس جدید این نهاد با حضور جهادگران و مسئولان کشوری، فردا، یکشنبه ۲۲ خردادماه ساعت ۱۰:۳۰ در دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه ۳ خردادماه خود با قدردانی از خدمات و تلاش‌های حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، به روح‌الله دهقانی فیروزآبادی به‌عنوان رییس جدید جهاددانشگاهی رای دادند.

طیبی بین سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ و ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۱ مسوولیت جهاددانشگاهی را بر عهده داشت.

دهقانی فیروزآبادی، رییس جدید این نهاد که پیش از این به عنوان معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت بود، تحصیلات خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و در حال حاضر، دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیات علمی این دانشگاه است.

از دیگر سوابق اجرایی این استاد نمونه آموزشی و پژوهشی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف می‌توان به معاونت فرهنگی و اجتماعی و مشاور رئیس دانشگاه شریف و تأسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید تهرانی مقدم و… اشاره کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *