فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

فرآیند داوری نهمین جشنواره فرهیختگان آغاز شد

  • بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

 مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی گفت: فرآیند داوری آثار و طرح‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره فرهیختگان از روز ۱۶ بهمن ماه آغاز شده و داوران در بخش‌های مختلف به داوری طرح‌ها می‌پردازند.

مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی گفت: فرآیند داوری آثار و طرح های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره فرهیختگان ازصبح روز ۱۶ بهمن ماه آغاز شده است و داوران در بخش های مختلف به داوری طرح ها می پردازند. رئیس کمیته داوران جشنواره فرهیختگان با اشاره به اهمیت این جشنواره عنوان کرد: کمیته داوری جشنواره فرهیختگان در گروه‌های هفت گانه شامل: علوم انسانی، هنر و معماری، کشاورزی و منابع طبیعی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم پزشکی و دامپزشکی در حال انجام است. فرآیند داوری طی سه مرحله در واحد دانشگاهی، استان‌ها و سازمان مرکزی انجام می‌شود.

وی افزود: کمیته علمی مستقر در سازمان مرکزی متشکل از ۳۵ داور منتخب متشکل از اعضای هیات علی واحد‌های دانشگاهی و داوران معرفی شده از سوی معاونت‌های موضوعی هستند.

عبدالله محمدی خاطر نشان ساخت: در این جشنواره از برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری در محور‌های ۲۷ گانه شامل پژوهشگر برتر، کتاب، مقاله، اختراع و اختراع بین المللی، فناور، کارآفرین، مرکز رشد و مرکز تحقیقات، شرکت دانش بنان، سرای نوآوری و … تقدیر خواهد شد.

رئیس کمیته داوران جشنواره فرهیختگان در پایان یادآور شد: نهمین جشنواره فرهیختگان همزمان با رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ایجاد بستر مناسب برای تکریم مقام والای اندیشمندان و نخبگان عرصه علم و فناوری، شناسایی و معرفی پژوهشگران، فن آوران و نوآوران و کشف استعداد‌های برتر در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری و همچنین گسترش تجربه‌های علمی، فنی و ایجاد زمینه تعامل علمی بین محققین برگزار خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *