فروردین ۹, ۱۴۰۳

برگزاری جلسه هماهنگی رابطین بسیج اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خراسان رضوی

  • بهمن ۲, ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی خراسان، جلسه هماهنگی رابطین بسیج اساتید دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی خراسان رضوی روز پنجشنبه مورخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان بسیج اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آرمان رضوی، اقبال لاهوری، بهار، توس، حکیمان بجنورد، خاوران، خراسان، خردگرایان مطهر، خیام، شاندیز، عطار، فردوس و کاویان در مؤسسه آموزش عالی فردوس برگزار گردید.

در این جلسه آقای دکتر فرهادیان مسئول محترم کانون بسیج اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی استان، ضمن ارائه گزارش اقدامات این کانون در نیمسال تحصیلی گذشته، بسیج اساتید هر دانشگاه/موسسه را کمکی برای فعالیتهای فرهنگی آن مجموعه دانسته و بر فعال تر کردن حوزه فرهنگی دانشگاه ها با بکارگیری ظرفیت اساتید بسیجی تاکید نمود.

در ادامه جلسه، رابطین محترم در خصوص فعالیت های بسیج اساتید دانشگاه/مؤسسه مطبوع خود از قبیل تشکیل جلسات حلقه صالحین، بزرگداشت مراسمات ملی و مذهبی، فعالیتهای ورزشی و تفریحی، سمینارهای مجازی (وبینار)، تقدیر از خانواده های شهدا و اقدامات علمی و پژوهشی گزارشی ارائه نمودند. همچنین نقاط قابل بهبود و نیز پیشنهاداتی برای استفاده از توان بالقوه موجود در بین استادان و افزایش اثربخشی اقدامات آتی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

در پایان آقای مهندس آقائی، مسئول بسیج اساتید موسسه آموزش عالی خراسان در خصوص معرفی دانشنامه دفاع مقدس و نحوه همکاری اساتید با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برای تهیه مقلات علمی از زندگی شهدای شاخص استان توضیحاتی ارائه نموده و مقرر شد اساتید و افراد توانمند برای همکاری در تدوین و نگارش مقالات دانشنامه معرفی شوند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *