فروردین ۹, ۱۴۰۳

مرکز سنجش پزشکی اعلام کرد: امروز آخرین فرصت بررسی مدارک برای داوطلبان آزمون دستیاری فوق تخصص

  • دی ۲۶, ۱۴۰۰

مهلت بررسی مدارک در سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی امروز یکشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ به پایان می رسد. این آزمون ۳۰ دی ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در رشته‌های مصوب به صورت تمام الکترونیک و یا کاغذی صبح روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ در مرکز سنجش آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح شهر تهران برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir توزیع می‌شود.

تمامی شرکت کنندگان در سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی می توانند نتایج بررسی مدارک را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir مشاهده کنند. این نتایج با وارد کردن کد رهگیری قابل مشاهده است.

تمامی شرکت کنندگان می توانند تا امروز یکشنبه ۲۶ دی ماه نسبت به مشاهده وضعیت و یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیل غیر مجاز شناخته شده اند در صورت تکمیل مدارک و بررسی آن توسط کارشناسان در موعد مقرر می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. تکمیل مدارک صرفاً از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی امکانپذیر است.

نتیجه قطعی بررسی متقاضیان سهمیه مناطق محروم و سهمیه رزمندگان و ایثارگران پس از تکمیل مدارک و اعمال نتایج استعلامات مربوطه در مراحل اجرایی بعد از آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی متعاقباً اعلام خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *