فروردین ۹, ۱۴۰۳

برای ۱۸ کدرشته؛ جزئیات مرحله دوم پذیرش رشته ­های خاص کنکور ۱۱ مهر اعلام می‌شود

  • مهر ۶, ۱۴۰۰

جزئیات مصاحبه و مرحله دوم معرفی شدگان رشته ­های دارای شرایط خاص کنکور ۱۴۰۰ در ۱۸ کدرشته ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ اعلام می شود.

نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۰ یکشنبه ۴ مهرماه اعلام شد. معرفی شدگانی که کدرشته های دارای شرایط خاص برای آنها اعلام شده است باید به اطلاعیه سازمان سنجش که ۱۱ مهرماه منتشر می‌شود مراجعه کنند.

رشته‌های دارای شرایط خاص شامل کدهای ۱۱ و ۱۷ (دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی)، ۱۲ (دانشگاه شاهد)، ۱۴ (دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری)، ۱۵ (مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی)، ۱۸ (دانشکده غیرانتفاعی رفاه)، ۱۹ (دکتری بیوتکنولوژی دانشگاه تهران)، ۲۰ (رشته‌های بورسیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)، ۲۱ (دانشگاه شهید مطهری) است.

همچنین کدهای ۲۲ (رشته‌های بورسیه وزارت دفاع)، ۲۳ (دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)، ۲۴ (معارف اسلامی و ارشاد دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا «ع» مشهد)، ۲۵ (رشته‌های بورسیه ارتش)، ۲۶ (رشته‌های بورسیه نیروی انتظامی)، ۲۹ (رشته کاردانی و کارشناسی فوریت‌های پزشکی و پیش‌بیمارستانی دانشگاه‌های علوم پزشکی) از جمله این رشته‌ها هستند.

کدهای ۳۰ (دانشکده آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه-قم)، ۳۱ (دانشگاه جامع امام حسین (ع)) و ۳۲ (رشته‌های پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی کاردانی بهداشت عمومی دانشگاه‌های علوم پزشکی) نیز از جمله رشته‌های دارای شرایط خاص محسوب می‌شوند.

آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که برای آنان به جای کدرشته قبولی، یکی از کدهای فوق اعلام شده به منزله آن است که منحصراً در کدرشته مذکور نمره علمی لازم را دارا بوده و در ردیف معرفی‌شدگان یکی از کدرشته‌های موسسات مذکور قرار گرفته‌اند.

آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که علاوه بر کدرشته قبولی اعلام شده (۵ رقمی)، یکی از کدهای ۲ رقمی فوق نیز در اعلام نتایج برای آنها مشخص شده، توجه داشته باشند که به دلیل داشتن نمره علمی لازم در اولویت قبل از رشته قبولی اعلامی، در ردیف معرفی‌شدگان یکی از کدرشته‌های موسسه مذکور نیز قرار گرفته‌اند.

متقاضیانی که برای آنان یکی از کدهای ۲ رقمی فوق اعلام شده، لازم است براساس برنامه زمانی که در اطلاعیه روز یکشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد، برای مصاحبه به آدرس محل اعلام شده در اطلاعیه مراجعه کنند.

عدم مراجعه برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته‌های مذکور به منزله انصراف از رشته ذیربط تلقی می‌شود و آن دسته از متقاضیانی که دارای کد قبولی دیگری هستند می‌توانند در کدرشته قبولی اعلام شده ثبت‌نام کرده و به ادامه تحصیل بپردازند.

آن دسته از متقاضیانی که در کدرشته قبولی دیگری نام آنان اعلام شده، در صورتی که در مراحل مصاحبه و گزینش شرکت کرده و پس از تایید در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی رشته جدید قرار بگیرند، قبولی آنها در کدرشته اعلام شده قبلی (رشته‌ای که هم اکنون اعلام شده با کد ۵ رقمی) باطل خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *