فروردین ۹, ۱۴۰۳

یک مسئول: هدف بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور حمایت علم و فناوری از دانشجویان محروم است

  • شهریور ۷, ۱۴۰۰

مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور گفت: هدف بنیاد توسعه پیام نور و حمایت علم و فناوری از دانشجویان محروم است.

یزدان سهرابی بیان کرد: هر جا ورود کردیم و با خیرین، نهادها و افرادی که در زمینه توجه به محرومین در این حوزه صحبت کردیم اعلام رضایت کردند و این بنیاد را حمایت می‌کنند.

وی اظهار کرد: جهت تسهیل در این مسیر سایت بنیاد را با حمایت بانک سپه راه‌اندازی کردیم که جای تقدیر و تشکر دارد؛ بستر کمک به دانشجویان محروم فراهم شده که از ریاست این بانک و عوامل آن‌ها تقدیر و تشکر کنیم که به دانشجویان محروم کمک کرده و بنا دارد بیشتر به این بنیاد توجه کنند.

سهرابی تصریح کرد: برنامه ما در ۱۹ استان مشخص است، تیم‌ها راه‌اندازی شده و نمایندگان در جهت جذب خیرین فعال هستند و برای ارتباط با خیرین در حال رایزنی بوده که در این خصوص باید از استان‌های آذربایجان غربی، همدان، خراسان جنوبی، بوشهر و خراسان رضوی تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: بنا براین داریم که این بنیاد را توانمندسازی کنیم به‌گونه‌ای که در چشم‌انداز چهارساله‌ای که تعریف شده بنای ما این است که هر دانشجوی در سراسر کشور که در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کند با این بنیاد ارتباط برقرار کرد و درخواست استفاده از تسهیلات این بنیاد را داشت بتوانیم از ۵۰ درصد تا ۱۰۰ درصد شهریه آن را تأمین کنیم؛ نباید هیچ دانشجویی بخاطر اینکه شهریه ندارد از تحصیل بازماند و دغدغه داشته باشد.

سهرابی اضافه کرد: با راه‌اندازی این بنیاد می‌خواهیم دغدغه مالی دانشجویان را برطرف کنیم و آنها تمام تلاششان به دانش‌افزایی، مهارت افزایی و … باشد

وی بیان کرد: دانشگاه پیام نور ۴۸ شعبه بین‌المللی دارد؛ بنا داریم شعباتی در خارج از کشور طی دو سال آینده جهت جلب ایرانیان خارج از کشور راه‌اندازی کنیم که در راستای تولید علم در کشور به ما کمک کنند و بتوانیم نظر آن‌ها را جلب کنیم و این بستر را از طریق سامانه‌هایی که با همکاری بانک سپه تعبیه خواهد شد به‌زودی اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور ادامه داد: از کلیه فارغ‌التحصیلان پیام نور که بیش از ۴ میلیون فارغ‌التحصیل پیام نور بودند تقاضامندیم همان‌گونه که در این دانشگاه تحصیل کرده‌اند و زحمت کشیده‌اند و به‌جایی رسیده‌اند هر فرد بیاید بخشی از این بنیاد را حمایت کرده و یک دانشجو را مددرسانی کند.

سهرابی عنوان کرد: دانشجویان فارغ‌التحصیل پیام نور سرمایه‌ها و سفیران دانشگاه هستند که در سطح کشور و بین‌الملل به مدارج عالیه رسیده‌اند و مسئولیت‌هایی را در خدمت‌رسانی به بشریت دارند که این بسی افتخار است که تقاضا داریم این بنیاد را حمایت و در سامانه ثبت‌نام کنند.

وی تأکید کرد: همکاران علمی و اداری در دانشگاه پیام نور به کمک دانشجویان آمده‌اند و با اهدا بخشی از حقوق خود برای دانشجویان محروم به بنیاد کمک می‌کنند.

سهرابی تصریح کرد:در یکسال از راه‌اندازی بنیاد ساختارسازی خوبی انجام شده و بستر لازم انتقال کمک خیرین به‌حساب بنیاد و … را انجام دادیم.

وی افزود: بستر کار خیر در کشور ما فراهم است و این نشاناز سخاوت مردم ایران زمین دارد؛ انتظار می‌رود خیرین حوزه‌های مختلف بخصوص مدرسه‌سازی دانش‌آموزانی را که در این مدارس درس خوانده‌اند و وارد دانشگاه شده‌اند تا رسیدن به مقصد کمک کنند و حضور خیرین در دانشگاه پیام نور با توجه به محرومین و گستردگی مراکز واحد می‌تواند این مجموعه را کمک کند.

مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور اضافه کرد: جمعی از ورزشکاران، هنرمندان و قهرمانان در عرصه‌های مختلف با حضور در دفتر بنیاد عضو شده‌اند؛ هرکسی در سراسر ایران می‌تواند عضو این بنیاد شود و یک دانشجو را مورد حمایت قرار دهد.

سهرابی بیان کرد: رسانه‌های که در جهت رفع محرومیت و شناسایی مشکلات پیگیری و تلاش می‌کنند این بنیاد را با معرفی خیرین بیشتر حمایت کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *