فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

درخشش ۲ دانشجوی دانشگاه مراغه در تیتر ۱۲

  • مرداد ۲۳, ۱۴۰۰

مدیر فرهنگی دانشگاه مراغه گفت: دو نفر از دانشجویان این دانشگاه در بزرگترین رویداد مطبوعاتی رسانه و نشریه‌های دانشجویی کشور موسوم به «تیتر ۱۲» خوش درخشیدند و ۲ رتبه برتر این جشنواره را کسب کردند.

جواد مهدوی روز شنبه  افزود: در این رویداد، دانشجویان بیش از ۱۵۰ دانشگاه‌ زیرپوشش وزارت بهداشت، وزارت علوم و پیام نور شرکت کرده بودند و «فرشته عبدال‌زاده» از دانشگاه مراغه رتبه اول و تندیس جشنواره بخش مقالات فرهنگی را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه «عبدال‌زاده» با مقاله‌ «بی‌سوادی سفید» در این جشنواره حائز رتبه اول شد، ادامه داد: این مقاله به افرادی اشاره می‌کند که مدرک تحصیلی دارند اما از توان زیستن در دنیای امروز برخوردار نیستند.

«مهدوی» اضافه کرد: «داود تیموری» مدیرمسئول نشریه دانشجویی «روانجو» و دانشجوی رشته روانشناسی این دانشگاه نیز در جشنواره «تیتر ۱۲» رتبه دوم بخش مقالات علمی تخصصی علوم انسانی را به خود اختصاص داد.

مدیر فرهنگی دانشگاه مراغه بیان کرد: «تیموری» نیز با مقاله‌ای تحت عنوان «کودکان خیابانی؛ پشت چراغ قرمز زندگی» در این جشنواره شرکت کرده و حائز رتبه دوم در بخش مقالات علمی شد؛ این مقاله همانگونه از عنوانش پیداست، کودکان خیابانی را تعریف و دسته‌بندی کرده و در نهایت با این میان‌تیتر که «کودکان خیابانی شاید انتخاب دیگری نداشته‌اند!» از مخاطبانش می‌خواهد که هوای این کودکان را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۵۰۰ اثر دانشجویان دانشگاه مراغه در دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی پذیرش شده بود، بیان کرد: هر دو اثر حائز رتبه در این جشنواره از محتوای نشریه «روانجو» که توسط دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه مراغه منتشر می‌شود، انتخاب شده بود.

وی اضافه کرد: اکنون ۳۰ نشریه فعال دانشجویی در دانشگاه مراغه منتشر می‌شود و کسب این دو رتبه سطح کیفی این نشریات علاوه بر رشد کمی آنها را نشان می‌دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *