اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

حمایت جهاد دانشگاهی استان قزوین از شرکت های دانش بنیان

  • مرداد ۱۰, ۱۴۰۰

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: چگونگی ورود شرکت های دانش بنیان به بازار و تجاری سازی محصولات از مهم ترین چالش های این شرکت‌ها است که جهاد دانشگاهی قزوین در راستای رفع این چالش‌ها اقداماتی انجام می دهد.

به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، مسعود پیله چی با اعلام این خبر گفت: با توجه به وظایف جهاد دانشگاهی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، این شرکت ها در زمینه تولید محصول، توانمندی زیادی دارند ولی در حوزه های بازار و تجاری سازی با مشکلاتی رو به رو هستند و نمی توانند تولیدات خود را در بازار عرضه کنند که جهاد دانشگاهی در این زمینه  به دنبال ارائه مناسب محصولات آنها به بازار است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین با اشاره به برنامه‌های جهاد دانشگاهی در اساسنامه این سازمان گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیانی که به دنبال شکوفایی استعدادها و توانمندی های خود هستند را در برنامه های کاری خود قرار دادند، در همین راستا جهاد دانشگاهی برنامه های جدی و بزرگی برای حمایت از این شرکت ها طراحی کرده و در همین راستا به صورت تخصصی در کشور سه پارک علم و فناوری زیر نظر جهاد دانشگاهی فعالیت می کنند.

پیله چی اظهار داشت: با توجه به پیگیری تمام موارد لازم برای حمایت از شرکت های دانش بنیان توسط این سازمان، طی سال های گذشته حمایت های مالی، امکانات و توانمندی های موجود در جهاد دانشگاهی قزوین را در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار داده و تمام تلاش خود را برای رشد این شرکت ها انجام داده ایم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از نیمه سال گذشته در استان قزوین یک مرکز نوآوری و شتاب دهی را با هدف حمایت جدی و متمرکز از شرکت های دانش بنیان راه اندازی کردیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *