فروردین ۹, ۱۴۰۳
ساختمان دانشگاه جامع علمی کاربردی | غیردولتی نیوز

معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی

  • خرداد ۱۹, ۱۴۰۰

معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی

آیین اختتامیه هشتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور دکتر امید، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی به میزبانی استان گلستان برگزار شد.

 

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان در این آیین که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور روسای مراکز علمی کاربردی سراسر کشور برگزار شد، گفت: این جشنواره در ۹ بخش با موضوعات کارآفرینی، نشریه علمی، محتوای دیجیتال، فعالیت خلاقانه، مسابقه علمی، کتاب، اختراع، انجمن برگزیدگان و بخش ویژه برگزار شد.

 

امیر احمد دهقانی با اشاره به اینکه ۱۰۰۹ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، افزود: امسال به منظور دریافت آثار اپلیکیشنی توسط اساتید این دانشگاه طراحی شد.

 

دبیر جشنواره بیان کرد: از امروز جشنواره مجازی هشتمین دوره جشنواره حرکت راه اندازی شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه علمی کاربردی آثار برگزیده هر بخش را مشاهده کنند.

دهقانی گفت: آثار جشنواره امسال را ۳۸ داور از درون استان و ۵۱ داور از خارج استان داوری کردند.

 

وی با اشاره به اینکه جشنواره حرکت به دنبال هم افزایی بین دانشجویان و نشان دادن حرکت و پویایی آنها است، گفت: اگر به دانشجویان توجه شود می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

 

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در این آیین گفت: جشنواره کار خود را از تیرماه سال گذشته آغاز کرد و با توجه به شرایط خاص کرونایی که به وجود آمد، یک سال به طول انجامید.

سلیمان عباسی بیان کرد: یکی از اقدامات خوبی که در جشنواره امسال انجام گرفت استفاده از ظرفیت داوران متعدد از سراسر کشور بود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره حرکت و المپیاد مهارتی با توجه به ماهیت دانشگاه جامع علمی کاربردی، می‌تواند ویترین دانشگاه در معرفی فرهنگ مهارتی باشد.

به گزارش ایسنا، با نظر داوران نفرات برتر جشنواره در بخش های مختلف به شرح زیر انتخاب شدند:

در بخش کارآفرینی مقام اول به انجمن علمی دانشجویی مکانیک از استان زنجان، مقام دوم به انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر از خراسان رضوی و مقام سوم به انجمن علمی دانشجویی صنایع دستی از لرستان رسید و انجمن علمی استان خراسان رضوی شایسته تقدیر شد.

در بخش نشریه علمی نفرات برتر به ترتیب انجمن علمی دانشجویی گرافیک از تهران شرق، انجمن علمی دانشجویی گرافیک از خراسان رضوی و انجمن علمی دانشجویی از آذربایجان شرقی انتخاب شدند و انجمن علمی از البرز شایسته تقدیر شد.

در بخش محتوای دیجیتال آثار انجمن های علمی دانشجویی از استان های مرکزی، خوزستان و مرکزی به تربیت مقام اول تا سوم را به دست آوردند و استان سیستان و بلوچستان در این بخش شایسته تقدیر شد.

در بخش فعالیت خلاقانه انجمن علمی دانشجویی تاسیسات حرارتی و برودتی از استان اصفهان مقام اول، انجمن علمی دانشجویی برق از استان خراسان رضوی مقام دوم و انجمن علمی دانشجویی معماری و شهرسازی از استان آذربایجان شرقی مقام سوم را کسب کردند. در این بخش انجمن علمی دانشجویی از خراسان رضوی شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش مسابقه علمی مقام های اول تا سوم را به ترتیب انجمن های علمی دانشجویی از استان های اصفهان، تهران غرب و اردبیل به دست آوردند و انجمن علمی دانشجویی از اصفهان شایسته تقدیر شد.

در بخش کتاب مقام اول را فاطمه عیسی پور ثمرین از تهران غرب، انجمن علمی دانشجویی گروه حسابداری از استان اصفهان و فهیمه خالقی از تهران غرب کسب کرد. در این بخش اثر فریبا آذربایجان از استان گلستان به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد.

در بخش ویژه، انجمن علمی دانشجویی تاسیسات حرارتی و برودتی از اصفهان، انجمن پژوهشی نخبگان از لرستان و انجمن دانشجویی کسب و کار از سیستان و بلوچستان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند و انجمن علمی دانشجویی از خراسان رضوی شایسته تقدیر شد.

مقام اول بخش انجمن برگزیدگان به انجمن علمی دانشجویی طراحی لباس از تهران غرب، مقام دوم به انجمن علمی دانشجویی تربیت بدنی از استان کرمان و مقام سوم به انجمن علمی دانشجویی موسیقی از تهران غرب رسید. در این بخش اثر انجمن علمی دانشجویی از  استان فارس شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش اختراع مقام اول به محمد رضائی از اصفهان، مقام دوم به انجمن علمی دانشجویی شیمی و صنایع غذایی از استان البرز و مقام سوم به علی کردی از استان لرستان رسید. اثر فخرالدین کیانی از استان اصفهان در این بخش شایسته‌ تقدیر شناخته شد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *