اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳
همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار منعقد شد

  • اسفند ۲۷, ۱۳۹۹

به‌منظور همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و تحقیقاتی انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با جهاد کشاورزی گرمسار

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گرمسار، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار با حضور مهدی منصوری سرپرست این واحد دانشگاهی و ابراهیم رامه قائم‌مقام جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار به‌منظور استفاده از توانمندی‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، تحقیقاتی و فرهنگی منعقد شد.

مهدی منصوری در مراسم امضای این تفاهم‌نامه بر کاربردی و عملیاتی شدن مفاد این تفاهم‌نامه تأکید و اظهار کرد: امیدواریم با همفکری و تعامل سازنده جهاد کشاورزی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و به‌کارگیری دانش و تجربه استادان و کارشناسان و نیروی جوانان باانگیزه، گام‌های سازنده‌ای در راستای اجرای این تفاهم‌نامه برداریم.

این تفاهم‌نامه در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای بهره‌مندی از خرد جمعی و ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه‌های مشترک و با هدف استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته طرفین و به‌منظور برطرف کردن نیازهای متقابل در ۱۱ ماده، ۳۳ بند و ۶ تبصره و برای مدت سه سال تنظیم شده به امضای سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و قائم‌مقام جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار رسید.

برگزاری نشست‌های علمی برای گسترش روابط دانشگاه و جهاد کشاورزی، مشارکت در برگزاری مناسبت‌های علمی، اجرای دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد نیاز طرفین، فراهم نمودن امکان بازدیدهای علمی استادان و کارآموزی دانشجویان، انجام پژوهش‌های بنیادین، کاربردی، توسعه‌ای و راهبردی در قالب طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های تحصیلی بر اساس عنوان اولویت‌های تحقیقاتی جهاد کشاورزی ازجمله موضوعات آموزشی و پژوهشی این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

حمایت از اجرای پروژه و پایان‌نامه‌های دانشجویان و برگزاری همایش‌ها و نشست‌های مشترک با استفاده از توان علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه و متخصصان جهاد کشاورزی از دیگر موضوعات آموزشی و پژوهشی این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

معرفی و ارائه طرح‌ها و اختراعات دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای برخورداری از حمایت‌ها و تشویق‌های مادی و معنوی، برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های مشترک برای تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز جهاد کشاورزی و انجام طرح‌های تحقیقاتی بر اساس اولویت‌ها ازجمله تعهدات دانشگاه و جهاد کشاورزی در این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

معرفی استادان دامپزشکی و کشاورزی برای استفاده از توانمندی‌ها در برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و انجام تحقیقات کاربردی، توسعه‌ای و اجرایی و چاپ و انتشار کتب و مقالات حاصل از نتایج طرح‌های تحقیقاتی حسب توافقات به‌عنوان برخی از تعهدات دانشگاه و جهاد کشاورزی در این تفاهم‌نامه است.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *