اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳
دکتر محمدمهدی طهرانچی با حضوردرمنزل شهید محسن حججی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم دیدارو گفت‌وگو کرد.

  • اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی واحد نجف آباد، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفر به استان اصفهان، با حضوردرمنزل شهید محسن حججی با خانواده این شهید گرانقدرمدافع حرم دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر طهرانچی در این دیدار با بیان اینکه شهدا زنده‌اند، گفت: شهادت مقام عجیبی است که امیدوارم قسمت ما نیز شود. هر شهید ویژگی خاصی در انقلاب اسلامی ایران دارد و این شهید نیز با نحوه شهادتش، یادآور شهادت امام حسین(ع) بود و امیدواریم در دنیا و آخرت دستگیر ما باشد.

وی با اشاره به محبوبیت شخصیت برجسته و ممتاز شهید سرافراز محسن حججی، اظهار داشت: چنین جوان بزرگ و با معرفتی از دامن این خانه تربیت شد و حسرت شکسته شدن را در دل دشمنانش باقی گذاشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی سنگ‌های گران‌بها را جدا کرده و در این ۴۰سال حفظ کرده است. جریان ریزش و رویشی در این مدت اتفاق افتاد و بسیار شاهد حضور جوانان در عرصه شهادت بودیم که راه صد ساله را یک ‌شبه طی کرده، الماس شدند و ماندگار ماندند.

در ادامه، محمدرضا حججی پدر شهید محسن حججی با توصیف ویژگی‌های اخلاقی فرزند خود و با اشاره به اینکه شهید محسن حججی باعث شد راه و روش شهدا را بهتر بشناسیم، تصریح کرد: یکی از تشییع جنازه‌های باشکوه و خاص انقلاب، تشییع پیکرشهید حججی بود که بدون تبلیغات انجام شد. فرزندم عزت این مردم را در جنگ با داعش حفظ کرد و به عنوان نماینده جوانان ایران به میدان نبرد رفت و صلابتش باعث افتخار شد.

پدر شهید حججی در پایان گفت: جوانان بسیاری نزد ما می‌آیند که متأثر از این شهید، تغییرات بسیاری را تجربه کرده‌اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *