فروردین ۹, ۱۴۰۳
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان

ایجاد رشته‌های جدید در حوزه پزشکی و بین‌رشته‌ای

  • اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از ایجاد رشته‌های جدید در حوزه پزشکی و بین‌رشته‌ای در این واحد دانشگاهی خبر داد.

نعمت‌الله نعمتی در مراسم پایان سال دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان درباره برنامه‌های سال ۱۴۰۰ این واحد دانشگاهی اظهار کرد: در سال آتی برابر با برنامه‌های عملیاتی تلاش جدی داریم تا در همه حوزه‌ها با شتاب معقول به سمت اهداف پیش برویم و با همراهی استادان و همکاران در توسعه اصولی زیرساخت‌ها برای ایجاد رشته‌های جدید در حوزه پزشکی و بین‌رشته‌ای مفید تلاش کنیم.

وی درباره عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در سال جاری اظهار کرد:  امسال، کرونا بخشی از توانایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های تدریس نوین را هویدا کرد و این واحد دانشگاهی توانست با ارتباط برخط، پاسخگوی نیازهای آموزشی جدید باشد و با برنامه‌ریزی‌های آگاهانه و انتخاب استراتژی‌های مهم در حوزه‌های عملیاتی توانستیم به بخش مهمی از اهداف دسترسی داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان افزود: در سالی که سپری شد از چند ناحیه مهم، تهدیداتی مشاهده شد که با حسن مدیریت همکاران سازمانی و درایت و همراهی همکاران در واحد دانشگاهی، شاهد بهترین عملکرد در حوزه‌های عملیاتی بودیم و با افتخار توانستیم از تهدیدات دوره کرونایی به خلق فرصت‌های قابل اعتنا به‌ویژه در زمینه تدریس برخط، دسترسی داشته باشیم.

نعمتی با قدرشناسی از همکاران دانشگاهی، عنوان کرد: در حوزه معاونت علمی و در دو بخش آموزش و پژوهش عملکرد خوبی مشاهده شد و با توجه به تاخت‌وتاز کرونا، جمعیت ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان ۱۳ درصد از سال قبل بیشتر بود و این امر نشان داد علاقه‌مندی جوانان به حضور در دانشگاه آزاد اسلامی درخور توجه است.

عملکرد واحد دامغان در مبارزه با کرونا

وی ارتقای رتبه ۷هزار و ۲۰۰ واحدی در وبومتریک در سال جاری را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: با دانش و تجربه همکاران در گروه‌های آموزشی داروسازی و علوم پایه به مقابله با کرونا اقدام شد و با تولید مواد ضدعفونی، داروهای گیاهی و دهان‌شویه در کنار موفقیت‌های دانشجویی در دانشکده‌های حقوق و داروسازی سال خوبی را تجربه کردیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان درباره توفیقات حوزه توسعه مدیریت و منابع این واحد دانشگاهی مطرح کرد: این حوزه، کارهای معوقه در وصول شهریه‌ها را به‌خوبی پیگیری کرد و با صرفه و صلاح اقتصادی در زمینه درآمدزایی غیرشهریه‌ای تلاش کرد و با مدیریت بودجه، توانست به توفیقات مالی دست یابد.

نعمتی عملکرد حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان را خوب ارزیابی و اعلام کرد: بخش فرهنگی منطبق با برنامه‌های سازمانی به‌خوبی، پویا نشان داد و در کنار همه وظایف ساختاری، توانست ارتباط صمیمی و ساده با دانشجویان داشته باشند و شرایط آموزش برخط را به‌درستی مدیریت کنند و با وجود دغدغه کرونا، شاهد موفقیت‌های خوب این بخش بودیم.

وی درباره  توفیقات سمای دامغان گفت: سال ۹۹ باز هم سال شکوفایی مدارس سما بود و با پیگیری‌های انجام‌شده دبستان و پیش‌دبستانی نخبگان فردا راه‌اندازی شد. برای ایجاد مدرسه عالی مهارتی حقوق هم اقدامات اولیه معمول انجام شده و مرکز TMC هم موفق شد حداقل ۱۰ دوره موفق را برگزار کند.

حجت‌الاسلام علی خیرآبادی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی دامغان نیز سال جاری را به شرط خدمت متعالی، شایسته جشن گرفتن دانست و با نقل آیات وحی و احادیث ارزشمند از همکاران خواست سال نو را با همدلی و وفاق و دستگیری از محرومان آغاز کنند تا همه جامعه از لذت تحویل، تحول و حضور در سال نو خوشحال باشند.

در این مراسم از ۱۰ کارمند ساعی و هفت مدیر توانمند که عملکرد خوبی در سال جاری داشتند، قدرشناسی شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *