اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳
تجلیل و تکریم از ۸۵ نفر استاد وکارمند بازنشسته دانشگاه آزاداسلامی اراک

در واحد اراک صورت گرفت؛ تجلیل و تکریم از ۸۵ نفر استاد وکارمند بازنشسته دانشگاه آزاداسلامی اراک

  • اسفند ۲۴, ۱۳۹۹

به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی اراک، به همت معاونت فرهنگی دانشجویی و همکاری حوزه معاونت اداری ومالی و روابط عمومی دانشگاه جشن پدران امت (به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) و میلاد امام علی (ع) و روز مرد ) با محوریت تجلیل و تکریم از استادان و کارکنان بازنشسته دانشگاه با اجرای برنامه های شاد ومتنوع فرهنگی  و با حضور دکتر حسین کلانتری رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی،حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی ایمانی مقدم مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی، حجت الاسلام دکتر مهدی همتی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی و برخی از معاونان و کارکنان دانشگاه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تالار فردوسی دانشگاه آزاداسلامی اراک برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در مراسم تجلیل از بازنشستگان این واحد دانشگاهی ضمن تبریک به مناسبت مبعث پیامبر گرامی اسلام افزود: در فرهنگ غنی ایرانی اسلامی تشکر و قدردانی همیشه وجود داشته و برای حفظ حرمت و تقدیر از پیشکسوتان معمولا به عنوان یک ارزش تلقی می شود.

دکتر حسین کلانتری خاطر نشان کرد: همکاران بازنشسته دانشگاه به عنوان فعالان دیروز و خردمندان امروز با تلاش خود این مجموعه ارزشمند را سر و پا نگه داشته و با فعالیت‌ها و اقدامات ارزنده شما این بستر  فراهم شد تا فعالیت‌های علمی و پژوهشی در مکانی امن انجام شود، ما نیز سعی می کنیم این پرچم را حفظ و به آیندگان بسپاریم تا آنها نیز در حفظ و حراست آن دقیق و حریص شوند.

وی تاکید کرد: آنچه را شما برای آن تلاش کرده و دلسوزانه زحمت کشیده اید را حفظ خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم چراغ آن خاموش شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک یادآور شد: هر موفقیتی در کارنامه دانشگاه آزاداسلامی استان ثبت شده باشد مدیون فعالیت‌های شماست.

وی گفت: هرچند ارتباط کاری شما بر روی کاغذ با ما قطع شده ولی کماکان به عنوان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می شوید و با آغوش باز از شما استقبال خواهیم کرد.

دکتر کلانتری تصریح کرد: مراسم بازنشستگی همکاران همراه با خانواده باید هرساله برگزار شود ما امسال با توجه به شرایط موجود و بیماری منحوس کرونا به اجبار فقط همکاران را دعوت کردیم  و انشاالله که تا پایان سال جاری مطالبات همکاران بازنشسته را نیز پرداخت خواهیم کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *