فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

به نشانه ایثار شهیدان؛ درختان سرو در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار غرس شد

  • اسفند ۲۳, ۱۳۹۹

آیین روز درختکاری و هفته منابع طبیعی با غرس نهال به یاد شهدا و به‌منظور حفظ و حراست از محیط زیست در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.

در ششمین روز از هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و با حضور مهدی منصوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، اسماعیل عرب‌معصومی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار و جمعی از مسئولان شهرستان گرمسار، استادان، دانشجویان و کارکنان واحد گرمسار، چند اصله نهال سرو به نشانه راست‌‌‌قامتی و ایثار شهیدان در جوار مزار دو شهید گمنام آرمیده در این دانشگاه غرس شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار پس از غرس نهال با تبریک هفته منابع طبیعی و آبخیزداری اظهار کرد: امروز هرآنچه داریم از برکت مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران است.

مهدی منصوری با بیان اینکه طبیعت بی‌نظیر و بی‌بدیل، ظرفیت بزرگی است که خداوند به ما عطا کرده است، بیان کرد: همه می‌دانیم ‌که خیلی از مناطق کشور با معضل کم‌آبی و کم‌بارشی روبه‌رو هستند؛ اما اگر از همین مقدار آب موجود با مدیریت صحیح، استفاده مناسب شود، کفاف رشد و توسعه کشورمان را خواهد داد.

وی ابراز امیدواری کرد که همه بتوانیم خدمتگزار شایسته‌ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

اسماعیل عرب‌معصومی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار نیز در ادامه بر حفظ و حراست از منابع طبیعی تأکید و خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۵۰۰ هکتار از آزادراه حرم تا حرم در محدوده شهرستان گرمسار نهال‌کاری شده که امسال نیز ۵۰۰ هکتار دیگر نهال‌کاری خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *