فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
تقدیر رییس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر از سه کارمند

تقدیر رییس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر از سه کارمند حراست واحد

  • اسفند ۲۰, ۱۳۹۹

  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در جلسه شورای اداری امروز که در دفتر جلسات حوزه ریاست برگزار شد از تلاش های سه تن از کارکنان اداره حراست دانشگاه تقدیر کرد.

 به گزارش خبرنگار آنا، دکتر رضا کیانی نیا ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کارکنان واحد در برگزاری منظم دو آزمون پیش درمانگاهی و دکتر تخصصی از زحمات تمامی کارکنان حراست واحد تقدیر کرد و گفت: خوشحالیم که امروز از برگزیدگان حراست فیزیکی دانشگاه که به نحو احسن به وظایف خود در قبال دانشگاه عمل کرده اند، تجلیل می شود.

 وی افزود: امیدواریم دانشگاه سالیان سال از خدمات نیروهای وظیفه شناس خود بهره برده و کارکنان به گونه ای عمل کنند که هر روز شاهد توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر باشیم.

 منصور فرهازاده رئیس اداره حراست دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر نیز، گفت: نگاه حمایتی و تشویقی رئیس دانشگاه موجب تقویت روحیه کارکنان می شود و مانند گذشته تلاش خواهیم کرد از تمام توان خود برای پیشرفت دانشگاه استفاده کنیم.

 وی اظهارکرد: خوشبختانه تمامی کارکنان حراست دانشگاه وظیفه شناس و در خدمت به دانشگاه پرتلاش هستند.

 گفتنی است در پایان این نشست دکتر کیانی نیا با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های آقایان ابراهیم رجبی، محمد ظهیری و ولی حسین پور کارمندان حراست دانشگاه، تجلیل به عمل آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *