فروردین ۹, ۱۴۰۳

دکتر حیدری در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه: دانشگاه‌ها با برنامه‌ریزی لازم باید به دانشگاه حل مسئله تبدیل شوند/ ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی

  • اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، دکتر احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان آذربایجان غربی، با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، به مقام شامخ شهدای گمنام آرمیده در این واحد ادای احترام کرد.

دکتر حیدری در ادامه، از بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های این واحد دانشگاهی قرار گرفت.

وی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی حضور یافت و گفت: مهم‌ترین عنصر اردوگاه اسلام برای اقتدار نظامی، فرهنگی، اقتصادی و فناوری، عنصر علم و دانایی است که باید در صدر توجه قرار گیرد.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: امروز خوشبختانه اعتماد خانواده ها به دانشگاه آزاد اسلامی افزایش یافته است به طوری که این دانشگاه در سال جاری افزایش ۱۷۰ هزار دانشجو نسبت به سال گذشته داشته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک ظرفیت بزرگی در جمهوری اسلامی به حساب می آید، گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی مصمم است تا با مدیریت جهادی و خستگی ناپذیر، مهم‌ترین رسالت دانشگاه را که نشر علم است به سرمنزل مقصود برساند.

دکتر حیدری با تأکید براینکه برای بهره‌وری و تبدیل علم به ثروت، بومی‌سازی و مهندسی معکوس، حلقه مفقوده آموزش عالی در کشور است، اظهار داشت: دانشگاه‌ها با برنامه‌ریزی لازم باید به دانشگاه حل مسئله تبدیل شوند تا ضمن رهایی از وابستگی به شهریه دانشجویی بتوانند تسهیلات مناسب‌تری به کارکنان و اعضای هیئت‌ علمی خود ارائه کنند.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: زیرساخت‌های لازم برای پیگیری ویژه سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد سراهای نوآوری و گذر از تحریم ها در جبهه علمی و اقتصادی کشور ایجاد شده است. نگاه این دانشگاه به حل مشکلات نگاهی بلندمدت است و این مجموعه بزرگ با ظرفیت‌های بالای خود می‌تواند با هدف‌گذاری پنج ساله، یک میلیون فرصت شغلی پایدار ایجاد کند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و دیدار با استاندار آذربایجان غربی از دیگر برنامه های معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به ارومیه بود

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *