فروردین ۹, ۱۴۰۳
رسانه‌های معاند حاکمان شمال عراق علیه حاکمیت جمهوری اسلامی ایران

رسانه‌های معاند حاکمان شمال عراق علیه حاکمیت جمهوری اسلامی ایران

  • فروردین ۶, ۱۴۰۲

حضرت امام خمینی رحمت الله علیه نهضتی را آغاز کرد که سرآمد همه انقلاب‌ها در طول تاریخ شد و علی‌رغم همه فشار‌ها و خفقانی که وجود داشت هیچ‌وقت تسلیم نشد. اگر چه رحلت امام عزیز داغ سنگینی بر دل‌های ما گذاشت، اما با انتخاب فردی از سلاله زهرا (س) مثل مقام معظم رهبری این پرچم بر زمین نیفتاد. ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر زورگویان عالم منجر به این شد که ما امروز قدرت بلامنازع منطقه باشیم و استکبار جهانی دریافته است که با زور و سلاح نمی‌شود بر جمهوری اسلامی ایران غلبه کند. حالا برخی دول‌های منطقه در این چندماه اخیر با دخالت‌های مستقیم و غیر مستقیم سعی بر موج سواری و افزایش تنش در داخل کشور مان ایران اسلامی نمودند!

ملت عراق و اقلیم کردستان عراق همواره دوست و برادر کشورمان بودند و در جای جای تاریخ همواره دوست و همراه مردم شریف عراق بوده ایم، اما متاسفانه در طی سالیان اخیر شاهد جولان تروریست‌های وابسته به کومله و دمکرات در خاک کردستان عراق هستیم؛ که حتی سردمداران حکومت اقلیم کردستان عراق با کمال بی شرمی از طلقی کردن این گروهک‌ها از جمله گروهک تجزیه طلب و تروریست دمکرات و کومله و خبات به عنوان تروریست امتناع میکنند و نسبت به خلع سلاح و یا اخراج آن‌ها در اقلیم کردستان عراق سخن‌های سر بالا می‌دهند!

شبکه‌های روداو و کردستان ۲۴ در کردستان عراق که مالکیت ان‌ها به رهبران اقلیم کردستان عراق بر میگردد از زمان تاسیس خود تا زمان حاظر همگام با رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا مشغول ایجاد تنش و پمپاژ پروپاگاندا در داخل کشور جمهوری اسلامی ایران هستند به طوری که ایجاد ناامیدی در جامعه از راهبرد‌های دشمنانه‌ی این رسانه‌ها حاکمیت شما می‌باشد و این نشان از دشمنی این رسانه‌ها و حکومت اقلیم کردستان عراق با امنیت و آسایش ملت ایران اسلامی و علل خصوص مناطق کردنشین کشورمان هستند!

در همین رسانه‌ها شاهد آن هستیم در کمال وقاحت و بی شرمی استان‌های کردستان، لرستان، آذربایجان غربی، ایلام و کرمانشاه را به بهانه پرداختن به مسائل جمهوری اسلامی ایران و پمپاژ دروغ در اخبار و همچنین اعلان وضعیت آب و هوای کردستان استان استان‌های ایران اسلامی داخل در نقشۀ کردستان نشان داده می‌شود. این تلویزیون رسمی که معتبرترین تلویزیون این حکومت بوده و حتی روزنامه و چندین نهاد مطبوعاتی وابسته بدان و با همین نام در کردستان عراق فعالیت می‌نماید دارای ارتباطات گسترده‌ای با رسانه‌های جهانی است و اینگونه تبلیغات غیرمستقیم و هدفدار نشان از اهداف حاکمان کردستان عراق می‌باشد. این رسانه‌ها که وابستگی به سردمداران حکومت اقلیم کردستان عراق دارند در اغتشاشات و نا آرامی‌های اخیر به صورت ۲۴ ساعته با ایجاد پروپاگاندای رسانه‌ای دنبال ایجاد تنش در مناطق کردنشین ایران اسلامی بودند و شبانه روز این رسانه‌ها محل حضور سرکرده و اعضای گروهک‌های تجزیه طلب بودند و به وضوح این رسانه‌ها در مدت اخیر به عنوان پایگاه خبری صهیونیستی در منطقه نقش ایفا نمودند و سعی بر ایجاد بلوا و جنگ داخلی در ایران اسلامی نمودند!

حاکمان شمال عراق باید فوری نسبت به حل این اقدامات دشمنانه با ملت و نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران اقدام عاجل نموده و باید این بی لطفی و این خباصت‌ها را جبران نمایند در غیر این صورت بلاک شک فعالان فرهنگی، سیاسی، دانشجویی و انقلابی این مسائل را به گونه‌ای دیگر دنبال خواهند کرد! و این را هم باید متذکر شد ما تمامیت ارضی و امنیت ملی ملت ایران جزو خطوط قرمز ملت شریف ایران بوده و به مانند همیشه بر سر آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، امام شهدا و رهبر فرزانه مان خواهیم ایستاد.

انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *