فروردین ۹, ۱۴۰۳
برگزاری مسابقه پهپاد در نمایشگاه اینوتکس

برگزاری مسابقه پهپاد در نمایشگاه اینوتکس

  • اسفند ۲۴, ۱۴۰۱

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برگزاری رویداد ملی سالانه فناوری‌های نوین در زمینه پهپاد‌ها توسط واحد علوم و فناوری پردیس دانشگاه آزاد طرح‌ریزی شده است.

این رویداد قرار است همزمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محور‌های لیگ‌های حرفه‌ای در حوزه پهپاد‌های پزشکی امداد و نجات، جابجایی و رساندن دارو به بیمار، پهپاد‌های آتش‌نشان و پهپاد‌های شست‌وشوی نمای ساختمان‌ها برگزار می‌شود.

همچنین قرار است مسابقه آزاد پهپاد‌های سرعتی (Race) نیز در فضای باز برگزار شود.

برگزاری مسابقات تقاضامحور پهپاد‌ها در سطح حرفه‌ای، برگزاری مسابقات لیگ‌های استاندارد پهپاد‌ها در سطح دانشجویی، برگزاری مسابقات لیگ‌های مقدماتی در سطح دانش‌آموزی، نشست‌های علمی در زمان برگزاری رویداد، نمایشگاه معرفی توانمندی‌های شرکت‌های فعال در زمینه پهپاد‌ها و پنل‌های گفتگو در زمینه فناوری‌های مورد استفاده در پهپاد‌ها از محور‌های اصلی این رویداد است.

به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، همچنین سخنرانی افراد برجسته در حوزه‌های مرتبط پهپادها، تور‌های علمی و فناورانه برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان، دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه پهپادها، برگزاری کارگاه‌ها (workshop) با هدف توانمندسازی دانش‌آموزان، دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه پهپاد‌ها و نمایشگاه موضوعات جنبی مرتبط با فناوری نظیر حوزه انرژی نیز از دیگر بخش‌هایی است که برای این رویداد برنامه‌ریزی شده است.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *