اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳
آزمون اختصاصی دانشگاه عالی دفاع ملی در مقطع دکتری تخصصی برگزار شد

آزمون اختصاصی دانشگاه عالی دفاع ملی در مقطع دکتری تخصصی برگزار شد

  • اسفند ۲۲, ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری مهر، آزمون دکتری تخصصی ( Ph.D ) دانشگاه عالی دفاع ملی روز صبح امروز دوشنبه ۲۲ اسفند ماه برگزار شد.

آزمون این دوره در ۲۲ رشته گرایش شامل این رشته‌های تحصیلی است: علوم دفاعی راهبردی (گرایش‌های دفاع ملی، سیاست دفاعی و اندیشه نظامی)، مطالعات راهبردی دفاع مقدس، ژئوپلتیک و ژئواستراتژی، مدیریت راهبردی پدافند غیر عامل، مدیریت راهبردی نظامی، مدیریت راهبردی، مدیریت آینده پژوهی، مدیریت راهبردی دانش، مدیریت راهبردی فرهنگی، علوم اقتصادی، مدیریت راهبردی فضای سایبر (گرایش‌های امنیت سایبری، دفاع سایبری و مدیریت سایبری)، امنیت ملی (گرایش‌های مطالعات امنیت ملی، تهدیدات امنیت ملی و امنیت داخلی)، حقوق بین الملل، روابط بین الملل، حفاظت اطلاعات راهبردی و حکمرانی.

نتایج نهایی این آزمون که مطابق با مصوبات و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با هماهنگی و نظارت سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد، بعد از برگزاری مصاحبه اختصاصی در شهریور سال آینده اعلام خواهد شد.

در این آزمون بیش از هزار داوطلب در یک رقابت علمی شرکت کردند تا در کنار محک زدن توان علمی خورد شرایط ورود به دانشگاه عالی دفاع ملی را کسب کنند.

برابر درخواست سازمان‌ها و موافقت دانشگاه داوطلبان واجد شرایط با عضویت پیمانی و قراردادی (با سابقه حداقل ۱۰ سال) نیز می‌توانستند در این آزمون شرکت کنند.

 

منبع:خبرگزاری مهر

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *