فروردین ۹, ۱۴۰۳
جزئیات برگزاری اردو‌های راهیان نور دانشجویی / اعزام‌های سه برابری نسبت به سال گذشته

جزئیات برگزاری اردو‌های راهیان نور دانشجویی / اعزام‌های سه برابری نسبت به سال گذشته

  • اسفند ۲۱, ۱۴۰۱

مهدی پور، معاون فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به جزئیات برگزاری اردو‌های راهیان نور دانشجویی گفت: امسال سیاست ما در اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور، اعزام‌های سه برابری بود به نسبت سال گذشته که بتوانیم ۱۰۰ هزار نفر را بتوانیم اعزام کنیم که این اعزام‌ها با محوریت نقش آفرینی مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها در سراسر کشور صورت گرفت.

وی افزود: در این دوره از اردو‌های راهیان نور آموزش‌های دوره صراط نور را برای مسئولان دانشجویی راهیان نور را داشتیم که ۸۰۰ نفر در بهمن ماه در استان خوزستان آموزش داده شدند که محتوای آن توانمند سازی دست اندرکاران راهیان نور دانشگاه‌ها به مدت یک هفته بود که با نگاه ویژه به محتویات راهیان نور بود که با همین محوریت برنامه ریزی خود را برای اعزام دانشجویان با یک شعار محوری و یک شهید برنامه ریزی کردند.

معاون فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی اضافه کرد: شعار راهیان نور شاگردان مکتب سلیمانی شد که ۵۶۵ اعزام برنامه ریزی شد و تاکنون ۵۵ هزار نفر از دانشجویان از مناطق و یادمان‌های یادمان نور زیارت کردند و در واقع همان زیارت با معرفت که رهبر انقلاب تاکید کردند که در راهیان نور باید اتفاق بیفتند، انجام شده است.

مهدی پور خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این دوره راهیان نور پیشرفت است که دانشجویان روز آخر به پتروشیمی ماهشهر می‌روند و بازدید می‌کنند و با روحیه ما می‌توانیم به دانشگاه‌ها باز می‌گردند.

وی تصریح کرد: برنامه ویژه ما در یادمان هویزه مثل هر سال که این یادمان، یادمان دانشجویی است که در معاونت مطالبه گری میز‌های گفتگو را با حضور اساتید مطرح کشوری طراحی کردند که استقبال خوبی از سوی دانشجویان صورت گرفت.

معاون فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی گفت: همچنین در یادمان شط علی هم برنامه ویژه داریم و خیلی از کاروان‌های دانشجویان دختر در این برنامه شرکت کردند و در دوکوهه نیز برنامه‌های فرهنگی متعددی مانند خیمه گفتگو که با محوریت دانشجویان دختر در زمینه عفاف و حجاب است.

مهدی پور خاطرنشان کرد: اعزام‌ها تا ۲۸ اسفند است و آخرین کاروان در این بازه زمانی در منطقه حضور خواهند داشت.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *