اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳
ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تمام قد پشتیبان دانشکده‌ها خواهد بود

ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تمام قد پشتیبان دانشکده‌ها خواهد بود

  • اسفند ۲۱, ۱۴۰۱

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی در دیدار پایان سال با روسای دانشکده‌ها ضمن تقدیر از تلاش‌های آن‌ها طی یک سال اخیر، گفت: در سایه همت روسای دانشکده‌ها دستاورد‌های سترگی در حوزه‌های مختلف دانشگاهی به دست آمد و بی شک یکی از ستون‌های اصلی در حوزه علمی، دانشکده‌ها هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مسائل بودجه‌ای و اعتباری که سال گذشته در دانشکده‌ها وجود داشت، عنوان کرد: صبوری و شکیبایی روسای دانشکده‌ها جای تقدیر دارد و سهم عمده‌ای از افتخارات دانشگاه مرهون تلاش‌های همکاران در دانشکده‌هاست.

وی ادامه داد: گزارش‌های مستند حاکی از شتاب ارزنده علمی و ارتقای رتبه‌های داخلی و بین‌المللی است. امیدوارم این رشد شتابان، ادامه داشته باشد و نقش دانشکده‌ها بیش از پیش مورد تاکید قرار گیرد.

زالی در ادامه به تلاش برخی از روسا و همکاران در تدوین برنامه راهبردی برای سال جدید اشاره کرد و افزود: پیشنهاد می‌کنم تمامی همکاران دانشکده‌ها در قالب برنامه عملیاتی، نقشه راهبردی خود را تدوین کنند.

وی انجام مستمر خودارزیابی در سطح دانشگاه را موثر در نتیجه آزمون‌های ملی و سنجه‌های تطبیقی وزارت بهداشت دانست و گفت: برنامه‌های نوآورانه در تناسب با استعدادها، ظرفیت‌ها و تنوع دپارتمان هر دانشکده باید تعریف و برای رسیدن به اهداف دانشگاه و ارتقا و اعتلای دانشکده‌ها تلاش شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشکده‌ها را بال دانشگاه دانست و گفت: ستاد دانشگاه تمام قد پشتیبان دانشکده‌ها خواهد بود. امیدواریم سال آینده سالی باشد که با ممارست شما همکاران پرتلاش، گسترش برنامه‌های دانش بنیان و نوآورانه و توسعه روابط بین المللی، حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم و ثروت آفرینی محقق شود.

این دیدار با حضور محمد مهدی صدوقی معاون آموزشی، بابک شریف کاشانی معاون امور بین‌الملل، افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری، ناصر خرمی مدیر حراست، حسن پیری مشاور اجرایی و مدیر حوزه ریاست و علی حائری مشاور رییس دانشگاه برگزار شد.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *