فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

تمدید مهلت شرکت در بومی گزینی آزمون دستیاری/ اعلام تغییر ویژه

  • اسفند ۲۰, ۱۴۰۱

دکتر محمدمهدی نوروز شمسی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فرصت انتخاب رشته محل برای افراد دارای سهمیه بومی مناطق محروم در چهل و نهمین دوره آموزش پذیرش دستیار تخصصی چهارشنبه ۱۰ اسفند پایان یافت اما این فرصت تمدید می‌شود و داوطلبان واجد شرایط می‌توانند از امروز شنبه ۲۰ اسفند تا سه شنبه ۲۳ اسفند در این مرحله ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب رشته در مرحله بومی گزینی دوره چهل و نهم آزمون دستیاری با یک تغییر ویژه همراه است و داوطلبانی که در مرحله قبلی حدنصاب را کسب کرده بودند اما سهمیه بومی را انتخاب نکرده بودند و واجد شرایط محسوب می‌شود این امکان را دارند که در فرصت ۲۰ تا ۲۳ اسفند سهمیه بومی مناطق محروم را انتخاب کنند.

به گزارش مهر، سهمیه بومی مناطق محروم در چهل و نهمین دوره آموزش پذیرش دستیار تخصصی به منظور اجرای قانون برقراری عدالت آموزشی اجرایی شده است.

ظرفیت رشته محل در مرحله بومی گزینی چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی جهت اجرای قانون برقراری عدالت آموزشی ۹۸۱ نفر است.

نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی در هر رشته جهت سپردن تعهد به مناطق محروم استان‌های محل استقرار آن دانشگاه‌ها جهت اجرای قانون برقرای عدالت آموزشی در مجموع ۸۱۴ نفر اعلام شده است.

 

منبع:خبرگزاری مهر

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *