فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
۱۵ کارگروه برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها تشکیل شد

۱۵ کارگروه برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها تشکیل شد

  • اسفند ۱۴, ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی وزارت علوم، رشید جعفرپور قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، از تشکیل کارگروه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

وی گفت: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برخی از مهمترین نظام مسائل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها را اخذ و با توجه به ظرفیت معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها احکام دبیران کارگروه‌ها را صادر کرد.

وی با بیان اینکه این کارگروه‌ها می توانند از ظرفیت معاونان، مدیران و کارشناسان و صاحب‌نظران فرهنگی و اجتماعی استفاده کنند، افزود: نحوه تعیین اعضای این کارگروه‌ها با مشورت مدیران و کارشناسان ستاد معاونت فرهنگی وزارت علوم و همکاری اساتید و صاحب‌نظران فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

مشاور معاونت فرهنگی افزود: امیدواریم این پانزده کارگروه بتوانند راهبردها و راهکارهای مناسبی برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها ارائه کنند.

جعفرپور افزود: رویکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم استفاده از ظرفیت‌های متعدد علمی، پژوهشی و مشورتی اساتید و صاحب‌نظران فرهنگی و اجتماعی است.

وی عنوان کرد: کارگروه‌های مصوب معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از کارگروه تشکل‌های اسلامی دانشجویان، کارگروه خانواده و دانشگاه، کارگروه رسانه و فضای مجازی، کارگروه مدیریت اعتراض‌های دانشجویی، کارگروه اردوهای فرهنگی و اجتماعی، کارگروه مسئولیت اجتماعی، کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی، کارگروه رتبه بندی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها، کارگروه ساختار معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها، کارگروه کانون‌های فرهنگی و هنری، کارگروه عفاف و حجاب، کارگروه کرسی‌های آزاداندیشی، کارگروه اخلاق دانشگاهیان، کارگروه سبک زندگی دانشجویی اسلامی – ایرانی و کارگروه انجمن‌های علمی تشکیل شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *