فروردین ۹, ۱۴۰۳
اعلام جزئیات پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری و ارشد پیام‌نور

اعلام جزئیات پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری و ارشد پیام‌نور

  • اسفند ۱۴, ۱۴۰۱

دانشگاه پیام نور اعلام کرد این دانشگاه در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و حمایت آن‌ها در جهت اولویت‌های راهبردی کشور در حوزه‌های مختلف و به استناد به آئین‌نامه‌های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از بین دانشجویان واجد شرایط دانشجو می‌پذیرد.

بر این اساس فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان دانشگاه پیام نور در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

داوطلبان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان دانشگاه پیام نور در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) می‌توانند از امروز تا روز چهارشنبه ۲۴ اسفند می‌توانند جهت ثبت نام به وب گاه https://talent.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

پذیرش دانشجویان بدون آزمون استعداد‌های درخشان دانشگاه پیام نور در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) بر اساس مازاد بر ظرفیت آزاد صورت می‌گیرد.

میزان شهریه داوطلبان فوق بر اساس مصوبه هیات امنای دانشگاه پیام نور خواهد بود هر دانشجو می‌تواند اقدام به پذیرش نهایی از یک دانشگاه کنند.

داوطلبان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان دانشگاه پیام نور در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) می‌توانند جزییات پذیرش در این رشته‌ها در این سایت مشاهده کنند.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *