فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
دانشگاه فردوس هنر

فراخوان ارسال مقاله برای نشریه علمی – تخصصی فردوس هنر مؤسسه آموزش عالی فردوس

  • اسفند ۱۱, ۱۴۰۱

به گزارش غیر دولتی نیوز،ین نشریه علمی با صاحب‌امتیازی مؤسسه آموزش عالی فردوس از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته و رویکردی پژوهشی دارد و حوزه‌های متنوع هنرهای تجسمی (گرافیک، نقاشی، عکاسی، مجسمه‌سازی و..) و هنرهای کاربردی (صنایع‌دستی، هنرهای سنتی، فرش، طراحی صنعتی، معماری و…) را پوشش می‌دهد.

فردوس هنر

هدف از انتشار فصلنامه علمی «فردوس هنر» آگاهی‌رسانی درباره تازه‌ترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه هنر به‌منظور ارتقای سطح کیفی پژوهش‌های هنری و کوشش برای رفع نیازهای علمی و پژوهشی کشور است و دکتر حمید کارگر مدیرمسئول، دکتر فاطمه کاتب سردبیر و دکتر مریم مجتبوی جانشین سردبیر این نشریه هستند.
این نشریه که منطبق بر ضوابط تعیین شده از سوی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می‌کند، پذیرای مقالات علمی و تخصصی پژوهشگران و دانشگاهیان کشور خواهد بود.
وبگاه این نشریه نیز که همکاری انجمن علمی فرش ایران را نیز با خود دارد در نشانی www.fhja.ir در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان است و مقالات شماره‌های اول تا ششم نشریه فردوس هنر به صورت کامل روی وبگاه نشریه و دیگر پایگاه‌های نمایه‌شده، در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

سایت نشریه برای ارسال مقالات: www.fhja.ir

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *