فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
برگزاری کلاس حضوری مورد تاکید وزرات علوم است

برگزاری بیستمین دوره انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران

  • اسفند ۱۱, ۱۴۰۱

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ بیستمین دوره انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

مدیران مسئول نشریات فعال دارای حق رای طبق تبصره ۳ ماده ۱ شیوه نامه برگزاری انتخابات می‌توانند در انتخابات روز سه شنبه ۱۶ اسفندماه سال جاری ساعت ۹ تا ۱۱ در سامانه مدیریت نشریات دانشگاهی به آدرس https://journals.dmsrt.ir به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.

افرادی که دارای حق رای می‌باشند از امروز تا قبل از انتخابات می‌توانند به سامانه https://journals.dmsrt.ir وارد شده و در قسمت انتخابات، انتخابات من رفته و تقاضای شرکت در انتخابات را تکمیل و ارسال نمایند.

مدیران مسئول محترم که به لیست اسامی کاندیدا‌ها و رای دهندگان اعتراض دارند می‌توانند از امروز ۱۰/۱۲/۱۴۰۱ لغایت ۱۳/۱۲/۱۴۰۱ مستندات خود را به دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات اداره کل امور فرهنگی دانشگاه تحویل دهند تا اعتراضات وارده بررسی و تصمیمات مقتضی اخذ شود.

طبق فراخوان قبلی سه نفر به عنوان کاندید واجد شرایط اعلام می‌شود که دو نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر به عنوان عل البدل بنابر رای انتخاب خواهند شد.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *