فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
نتایج تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان اعلام شد

۱۳۸ هزار داوطلب کنکور دکتری کارت آزمون را دریافت کرده اند/ امشب آخرین مهلت دریافت کارت

  • اسفند ۱۰, ۱۴۰۱

علیرضا کریمیان مدیر روابط عمومی سازمان سنجش کشور گفت: تا به این لحظه ۱۳۸ داوطلب کارت شرکت در آزمون دکتری خود را دریافت کرده اند.امشب آخرین مهلت دریافت کارت  داوطلبان است.

به گفته وی کارت شرکت در آزمون دکتری  سال ۱۴۰۲ از  ۷ اسفند ۱۴۰۱ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

او افزود: متقاضیان آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کدپیگیری ) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

او ادامه داد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

او بیان کرد: چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سیستم پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کند.

او گفت: این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند؛ بنابراین متقاضیانی که به اطلاعات فوق دسترسی ندارند، لازم است با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *