اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳
«مهرواره برای ایران» در دانشگاه‌های استان بوشهر برگزار می‌شود

«مهرواره برای ایران» در دانشگاه‌های استان بوشهر برگزار می‌شود

  • اسفند ۸, ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالجلیل حسینی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهرواره خیریه‌ها و گروه‌های جهادی دانشگاهی با رویکردی انگیزه بخش نسبت به گروه‌های فعال دنبال تکریم و تجلیل از گروه‌هایی است که دغدغه‌مندانه مسائل و مشکلات اجتماعی اطراف خود را رصد می‌کنند و برای رفع آن‌ها مجاهدانه و مخلصانه می‌کوشند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: در وهله نخست مراکز نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها فتح باب همراهی و حمایت مستمر از گروه‌های فعال را ایجاد کردند تا بتوانند تسهیلگر امور و کمک‌کننده این گروه‌ها باشند.

تبلیغ فرهنگ جهادی و نوع دوستی

حسینی با اشاره به سیاست‌های اجرایی جشنواره دانشگاهی «مهرواره برای ایران» اضافه کرد: تبلیغ فرهنگ جهادی و نوع دوستی، تشویق و ترغیب عموم دانشگاهیان به منظور حضور در این فعالیت‌ها، ارزیابی از نقش‌آفرینی گروه‌های فعال در رفع مشکلات جامعه، کادرسازی هدایت فرهنگی و تربیت جوان مؤمن انقلابی بخشی از سیاست‌ها و ابعاد محتوایی است که در کانون توجه این مهرواره قرار دارد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر تاکید کرد: بر اساس این شاخص‌ها گروه‌های برتر شناسایی شده و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اهداف جشنواره مهرواره برای ایران تاکید کرد: اهداف برگزاری مهرواره برای ایران در ابتدا شناسایی، معرفی و تقدیر از فعالیت‌های گروه‌ها و فعالان خیریه‌ها و جهادی‌های برتر در جامعه دانشگاهی و از سویی انگیزه بخشی به گروه‌های خیریه و جهادی با هدف ماندگاری در مسیر خدمت و جهاد فعالیت‌ها است.

تقدیر از فعالان خیریه‌ها

حسینی تصریح کرد: این مهرواره ویژه فعالان جهادی و خیریه‌ها در دانشگاه‌های سراسر کشور است و علاقه‌مندان اعم از افراد و گروه‌های جهادی و خیریه‌ها متشکل از دانشجویان، استادان و کارمندان امکان شرکت در این مهرواره را دارند و گروه‌ها جهادی و خیریه‌هایی که زادگاه اولیه‌شان دانشگاه بوده است، مخاطب طرح هستند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر با اشاره به زمان‌بندی مهرواره تا پایان بهمن ماه گفت: همایش استانی مهرواره ۱۳ اسفند جاری به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار می‌شود و در این همایش از فعالان خیریه‌ها و گروه‌های جهادی استان تقدیر به عمل خواهد آمد و گروه‌های برتر به رویداد ملی دعوت خواهند شد.

 

منبع:خبرگزاری مهر

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *