اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳
قیمت غذای دانشجویان علوم‌پزشکی تهران افزایش یافت

قیمت غذای دانشجویان علوم‌پزشکی تهران افزایش یافت

  • اسفند ۲, ۱۴۰۱

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس ابلاغیه معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط با سهم دانشجو از قیمت تمام شده وعده‌های غذایی، سهم مبلغ پرداختی دانشجویان علوم‌پزشکی تهران برای هر وعده غذایی افزایش یافته است.

پیش از افزایش قیمت وعده‌های غذایی این دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای خطاب به رؤسای دانشگاه‌های علوم‌پزشکی، نرخ تغذیه دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی را برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام کرده بود.

اگرچه میزان سهم دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی از قیمت تمام‌شده وعده‌های غذایی ۲ و ۴ هزار تومان اعلام شد، اما دانشگاه‌های علوم‌پزشکی می‌توانستند با نظر شورای تغذیه برای غذا‌های پرهزینه، حداکثر مبلغ ۲۰۰۰ تومان به قیمت مصوب قبض غذای دانشجویی اضافه کنند.

دانشگاه علوم‌پزشکی تهران با توجه به این نامه، سهم دانشجویان از قیمت تمام‌شده وعده‌های غذایی را افزایش داد و بر این اساس، سهم دانشجویان از وعده صبحانه با افزایش مبلغ ۱۰۰۰ تومان به قیمت ۲۰۰۰ تومان رسیده است.

همچنین پیش از افزایش قیمت غذا، دانشجویان بابت وعده‌های ناهار و شام مبلغ ۲۰۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کردند، اما در حال حاضر قیمت وعده غذایی بسته به نوع غذا به ۴۰۰۰ تومان و ۶۰۰۰ تومان تغییر کرده است.

افزایش قیمت وعده‌های غذایی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی تهران از روز شنبه ۳۰ بهمن ماه اجرایی شده است.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *