فروردین ۹, ۱۴۰۳
پیش ثبت نام بیمه تکمیلی دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی آغاز شد

پیش ثبت نام بیمه تکمیلی دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی آغاز شد

  • بهمن ۲۷, ۱۴۰۱

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از آغاز پیش ثبت نام بیمه تکمیلی برای دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی خبر داد و گفت: این بیمه درمانی تکمیلی در قالب تسهیلات در نظر گرفته شده است.

محمدی افزود: بیمه درمانی تکمیلی یکی از شرکت‌های بیمه بدون در نظر گرفتن بیمه پایه در قالب تسهیلات از تاریخ اول بهمن ۱۴۰۱ به مدت ۱۲ ماه شمسی برای دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی علوم پزشکی کشور در نظر گرفته شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه این بیمه، بسته کاملی است که خدمات ناباروری و دندانپزشکی را نیز شامل می‌شود، افزود: این بیمه با سرانه ماهانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار ریال (۱۴۰ هزار تومان) و با سهم بیمه گذار (فرانشیز) ۳۰ درصد در قالب وام پرداخت می‌شود و بازپرداخت آن بعد از فراغت از تحصیل خواهد بود.

وی در خصوص زمان ثبت نام تشریح کرد: دستورالعمل اجرایی به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است و دستیاران تخصصی و دانشجویان دکتری تخصصی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند می‌توانند نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان متقاضی می‌توانند از ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ تا ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ با مراجعه به آدرس اینترنتی https://portal.srd.ir با درج نام کاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور (کد ملی) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *