اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳
عقد تفاهم نامه همکاری موسسه آموزش عالی فردوس وخانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک

عقد تفاهم نامه همکاری موسسه آموزش عالی فردوس وخانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک

  • بهمن ۲۶, ۱۴۰۱

تفاهم نامه در زمینه همکاری های مشترک علمی، آموزشی و تولیدات هنری و رسانه ای بین موسسه آموزش عالی فردوس وخانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی فردوس ، این جلسه با حضور دکتر جلیلی رییس موسسه آموزش عالی فردوس،دکتر سرگلزهی معاونت دانشجویی و فرهنگی فردوس ، حجت‌الاسلام و المسلمین احمدزاده نماینده نهاد رهبری در موسسات غیرانتفاعی مشهد، دکتر مهدی زاده مدیر گروه کامپیوتر، دکتر حیدرپور مدیرگروه هنرهای چندرسانه‌ای و دکتر فرزین مدیر مرکز نوآوری شکوفایی برگزار گردید.

 

در این جلسه دکتر جلیلی به تعامل دانشجویان با مجموعه نیتک تاکید کردند و گفتند: هدف از عقد این تفاهم نامه را ارتقا سطح آموزشی و مهارتی دانشجویان و نیز بهره گیری از ظرفیت های هنری و علمی دانشجویان و ایجاد زمینه اشتغال برای این عزیزان است و در ادامه افزودند : استفاده متقابل از پناسیل بی بدیل علمی، تجربی اساتید فردوس برای ارتقا سطح تولیدات نیتک از بند های مهم این تفاهم نامه است.

رییس موسسه آموزش عالی فردوس گفت : ما در دانشگاه برای اینکه کیفیت آموزش را رشد دهیم و آموزش ها کارآمد شود ناگزیر باید ارتباط دانشگاه های هنری با مراکز فرهنگی و هنری را بسط و گسترش دهیم.

 

در ادامه حجت السلام و المسلمین احمدزاده به اهمیت هنر و جایگاه هنر اشاره کردند و تاثیر موسسه آموزش عالی فردوس در هنر استان و شهر مشهد بیان نمودند؛ و در ادامه درباره اهمیت فعالیت فرهنگی و اقتصاد توسط دانشجویان و جوانان تاکید کردند.

در پایان ضمن تشکر از مجموعه نیتک و فعالیت هایی که انجام می‌دهند از نیروهای جوان در راستای اعتلای هنر و فرهنگ کشور کار استفاده کنند و هنرجویان و دانشجویان را به سمت دستاوردهای بزرگ کشوری سوق دهند

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *