اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳
نمایشگاه دستاورد‌ها و عملکرد یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود

نمایشگاه دستاورد‌ها و عملکرد یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود

  • بهمن ۲۶, ۱۴۰۱

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه دستاورد‌ها و عملکرد یک سالۀ علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت بزرگداشت ۴۴ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از یکم تا سوم اسفندماه ۱۴۰۱ در خانه فرهنگ پردیس مرکزی این دانشگاه برگزار می‌شود.

دستاورد‌ها و عملکرد‌های برگزیدۀ دانشگاه علامه طباطبائی در ۱۱ غرفه در فضایی با مشارکت معاونت ها، دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه در حوزه‌های علوم انسانی و اجتماعی، علم داده و ریاضی به نمایش در می‌آید.

معرفی دستاورد‌های علمی و پژوهشی یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی، آشنایی استادان، دانشجویان و دانشگاهیان با ظرفیت‌های یکدیگر به منظور افزایش همکاری‌های میان رشته ای، ایجاد انگیزه، امید، نشاط، نوآوری و خلاقیت در محیط دانشگاه، عرضۀ ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دانشگاه به سازمان‌ها و مسئولان کشور و استفاده از این دستاورد‌ها جهت حل مسائل کشور از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

همچنین گسترش ارتباط با بخش‌های برون دانشگاهی، ارتباط با صنعت و انعقاد قرارداد‌های همکاری مشترک، حرکت در مسیر اقتصاد دانش بنیان و تحقق اهداف تعریف شده در جهت برنامه راهبردی دانشگاه و حرکت به سمت مرجعیت دانشگاه در علوم انسانی از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

گفتنی است، در حاشیۀ این نمایشگاه، نشست‌ها، کارگاه‌های آموزشی و رونمایی از دستاورد‌های جدید توسط بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *