فروردین ۹, ۱۴۰۳
تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور در رویداد ملی آینده روشن

تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور در رویداد ملی آینده روشن

  • بهمن ۲۵, ۱۴۰۱

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام کرمی مدیرکل فرهنگی اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اهداف دومین رویداد آینده روشن بیان کرد: هدف از برگزاری این رویداد تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری و تثبیت و تعمیق هویت ملی و دینی این دانشجویان است که از تاریخ ۲۶ بهمن تا ۴ اسفند در مشهد مقدس برگزار می‌گردد.

وی افزود: در این رویداد که با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و بنیاد ملی نخبگان برگزار خواهد شد بیش از ۱۱۰۰ دانشجوی رشته‌های مختلف به مشهد مقدس اعزام خواهند شد و از برنامه‌هایی که متناسب با آن‌ها تدارک دیده شده بهره خواهند برد.

حجت الاسلام کرمی محور برنامه‌های این رویداد را در علاوه بر توفیق زیارت حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع)، نشست‌های علمی و مهارتی بر شمرد و گفت: زیارت دستجمعی، برگزاری مراسم افتتاحیه در حرم مطهر رضوی، بازدید از دستاورد‌های علمی و برنامه‌های فرهنگی و تفریحی هدفمند از مهم‌ترین برنامه‌های این رویداد سه روزه در مشهد مقدس خواهد بود.

گفتنی است، در سال ۱۴۰۰ نیز این رویداد با حضور رتبه‌های برتر و همچنین وزرای علوم تحقیقات و فناوری، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *