اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳
دانشکده گرمسار ارتقاء یافت/ تحقق مطالبه ۱۲ساله مردم

دانشکده گرمسار ارتقاء یافت/ تحقق مطالبه ۱۲ساله مردم

  • بهمن ۲۴, ۱۴۰۱

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه وزیر علوم تحقیقات و فناوری کابینه سیزدهم در سفر به استان سمنان و شهرستان گرمسار با حفظ استقلال و ارتقا این مرکز علمی به دانشگاه موافقت کرد، تاکید کرد: شاهد ارتقای دانشگاه گرمسار از این پس خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بعد از ۱۲ سال دانشکده فنی و مهندسی گرمسار رسماً به عنوان دانشگاه دولتی گرمسار شناخته خواهد شد، افزود: در دیدار با وزیر علوم علاوه بر حفظ استقلال و ارتقا به دانشگاه، مسائلی مانند مجوز جذب ۱۲ عضو هیأت علمی جدید نیز مصوب شده است.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس از مجوز اضافه شدن دو رشته جدید پرطرفدار دانشگاهی در گرمسار خبر داد و بیان کرد: اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آمفی‌تئاتر دانشگاه و تعمیر و تجهیز ساختمان‌های موجود از دیگر مصوبات دیدار با وزیر بود.

مطهری همچنین با اشاره به اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکلات تهیه و توزیع غذای دانشجویی، گفت: تاییدیه دفتر بودجه، تأیید نهایی تشکیلات تفضیلی، و نمودار سازمانی با عنوان دانشگاه گرمسار نیز در نشست با وزیر علوم کابینه سیزدهم اخذ شد.

وی در ادامه از پیش بینی اسکان حداقل ۲۰۰ دانشجو در یکی از ساختمان‌های وزارت علوم در شهرستان و برنامه‌ریزی برای ساخت دو خوابگاه دانشجویی پسران و دختران برای دانشگاه دولتی خبر داد و گفت: این امکانات می‌تواند ارتقای دانشگاه و همچنین بهبود شرایط دانشجو پذیری را سبب شود.

نماینده گرمسار و آرادان با اشاره به اینکه مطالبه ۱۲ ساله مردم گرمسار بالاخره میسر شده است، تاکید کرد: رفع مشکل کارکنان دانشگاه که طی هشت سال گذشته با مدارک تحصیلی بالا به صورت قرار داد کارگری موقت مشغول به کار بودند، از دیگر مصوباتی است که در دیدار با وزیر علوم اخذ شد.

 

منبع:خبرگزاری مهر

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *