فروردین ۹, ۱۴۰۳
مهلت ثبت‌نام آزمون جامع علوم‌پایه و پیش‌کارورزی تمدید شد

مهلت ثبت‌نام آزمون جامع علوم‌پایه و پیش‌کارورزی تمدید شد

  • بهمن ۲۰, ۱۴۰۱

آزمون‌های پیش‌کارورزی، علوم‌پایه (رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی) و جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

داوطلبانی که در مرکز خدمات آموزشی، پرونده خود را تشکیل داده‌اند، باید پیش از ثبت‌نام در این آزمون که از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می‌شود، با مراجعه به قسمت پرداخت هزینه، مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

متقاضیان شرکت در این آزمون، پس از پرداخت هزینه شرکت در این آزمون باید با در دست‌داشتن پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی به دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزارکننده آزمون‌های جامع مراجعه کرده و فرایند ثبت‌نام را تکمیل کنند.

برمبنای اعلام دکتر محمدمهدی نوروز شمسی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ داوطلبان شرکت در آزمون‌های پیش‌کارورزی، علوم‌پایه (رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی) و جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) موظف هستند که در دانشگاه محل تحصیل خود در این آزمون‌ها شرکت‌کنند. بر این اساس، هیچ یک از داوطلبان حق مهمان‌شدن در سایر دانشگاه‌ها را ندارند. داوطلبان در شرایط اضطراری مانند شکستگی دست یا پا، بارداری یا موارد مشابه و در صورت موافقت دانشگاه مهمان می‌توانند یک دانشگاه را به عنوان حوزه امتحانی خود انتخاب کنند.

پیش از تمدید مهلت ثبت‌نام، نام‌نویسی در آزمون‌های پیش‌کارورزی، علوم‌پایه (رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی) و جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) از روز دوشنبه ۱۰ بهمن آغاز شده بود و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ادامه داشت.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *